Prețurile mașinilor și proprietăților rezidențiale din Shanghai au crescut cu 11% și, respectiv, 28% pe o bază anuală, în timp ce serviciile de lux, cum ar fi apartamentele de hotel, au crescut cu 38%, iar cina cu degustare a crescut cu 138%, potrivit Raportului Global Wealth and Lifestyle 2022 al lui Julius Baer.
Megaorașul a înregistrat creșteri majore de preț pentru 15 din 18 articole de lux, potrivit raportului companiei private bankingul cu sediul în Elveția.
Londra a urcat șase locuri față de anul trecut și ocupă locul al doilea în clasament, „motivată de creșteri puternice ale proprietăților rezidențiale și serviciilor de ospitalitate”, se arată în raport.
„Orașul este scump în general, cu nouă dintre cele mai costisitoare articole din regiunea sa”, a spus acesta, în timp ce capitala Marii Britanii a văzut că prețurile apartamentelor de hotel au crescut cu 225% de la an la an.
Asia are patru orașe în top 5 – Taipei din Taiwan, Hong Kong, Singapore, împreună cu Shanghai. Europa, Orientul Mijlociu și Africa au patru orașe în top 10 – Monaco, Zurich din Elveția, Paris și Londra. Americile nu au avut orașe în top 10, New York-ul din SUA coborând cu loc față de anul trecut pe locul 10.
„Efectele de durată ale pandemiei – încă o criză în curs de desfășurare în unele țări – combinate cu un set complicat de condiții macroeconomice și întreruperi ale lanțului de aprovizionare, au cauzat creșteri ale prețurilor pentru trei sferturi din bunurile și serviciile din Indicele nostru de stil de viață.”, se spune în raport.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.