Cel mai scump hamburger din lume a fost lansat în Spania și costă 9.450 de euro.
Preparatul a fost creat de Bosco Jimenez, cunoscut în mediul online sub numele de Bdevikingo, unul dimtre cei mai populari influenceri gastronomici din Spania. Acesta a fost prezentat în restauranul său, Asador Aupa, și poate fi degustat doar pe bază de ivitație directă.
Conceput sub deviza „Luxul nu ar trebui să fie zgomotos, ar trebui să fie de neatins”, acest hamburger nu poate fi comandat din meniu și nici rezervat. Doritorii trebuie să solicite accesul pe site-ul localului, urmând să aștepte o eventuală aprobare. Cei acceptați vor avea parte de o experiență gastronomică unică, într-o sală privată a restaurantului care are o singură masă, însoțită de un spectacol creat special pentru a face momentul irepetabil.
Rețeta este păstrată aproape complet secretă. Jiménez a dezvăluit doar că burgerul conține cele mai bune trei tipuri de carne din lume, cea mai exclusivistă brânză europeană și un sos secret, pe bază de băutură spirtoasă de lux. Creatorul său insistă că prețul ridicat reflectă valoarea reală a preparatului, care nu conține ingrediente scumpe doar de dragul extravagantei, ci este „o piesă pură și perfect combinată”.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.