Ceasul ticăie pentru unele mărci de lux în era post Covid

În timp ce mulți experți sunt de părere că luxul a fost puternic afectat de criză, există optimiști care consideră că este momentul potrivit pentru ca mărcile să se răsfețe, să inspire și să inoveze.

Trăim într-o lume a afacerilor în continuă accelerare și asta se aplică mărcilor, concurenților, schimbărilor tehnologice, preferințelor consumatorilor, informațiilor și cerințelor. Cu toate acestea, multe mărci nu sunt pregătite să abordeze aceste provocări și aproximativ jumătate dintre ele vor dispărea pur și simplu în următorii ani.

Subestimarea vitezei crescânde de schimbare a percepției consumatorilor au lăsat multe mărci într-o poziție incredibil de vulnerabilă - una în care se aflau înainte de coronavirus. Veniturile lor sunt în scădere - cu până la 90 la sută în unele cazuri. Vor folosi virusul ca motiv oficial, dar nu este cel adevărat. Pentru mulți, va fi prea târziu. Dar, cu măsuri agresive, vizate, mărcile își pot reveni.

Aceste mărci trebuie să fie extrem de oneste și să abordeze lipsurile lor. În toate categoriile de marcă - bijuterii, modă, automobile, HoReCa - din toată lumea, întreprinderile nu se adresează și grupurilor țintă mai tinere ( milenarii și cei din generația Z). Unele mărci consideră că pot supraviețui, în ciuda faptului că nu se adresează grupurilor țintă mai tinere, deoarece multe vând în principal consumatorilor de peste 40 de ani. Dar acești consumatori tineri sunt modele de comportament pentru cumpărătorii maturi. Cu alte cuvinte: Dacă nu puteți ajunge la consumatori tineri, nu veți ajunge la consumatori mai în vârstă. Schimbă-te sau mori: aceste sunt opțiunile unei mărci în aceste vremuri.

Multe mărci nu au abordat aspectul digital. Asta nu înseamnă doar configurarea unui magazin online. Brandurile trebuie să obțină un avantaj competitiv general prin intermediul digitalului. Peste 95 la sută dintre consumatori decid să cumpere în timpul unei călătorii virtualii. Așadar, dacă nu îi convingi în timpul călătoriei - pe social media, prin intermediul influencerilor, în conținut digital și SEO sau pe site-ul tău - nu te vor cumpăra.

Coronavirusul a accelerat drastic trecerea consumatorului către digital, ceea ce va crește și mai mult presiunea asupra companiilor de a acționa rapid și decisiv în online. Dar foarte puține companii fac acest lucru în acest moment.

Pentru a face față acestor provocări, brandurile trebuie să își schimbe radical gândirea și să se concentreze pe acești piloni cheie:

-Construirea riguroasă a capitalului de marcă cu scop.

-Accent pe leadership digital

-Optimizarea drastică a călătoriei clienților pentru a oferi o valoare extremă consumatorilor tineri sofisticate.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Dietă de vedetă | Ce presupune dieta yo-yo cu care Khloe Kardashian a slăbit 18 kilograme

Cura de 3 zile, cunoscută și sub numele de dieta Yo-Yo, promite pierderea a 4-5 kilograme. Regulile acestui regim sunt relativ simple, iar pentru ca rezultatele să fie cele menționate mai sus trebuie să-o urmați întocmai.

Donald Trump și-a lansat propria platformă de socializare pentru a „înfrunta tirania marilor tehnologii”

Donald Trump a anunţat lansarea propriei reţele sociale denumită „Truth Social”, după ce a fost interzis în ianuarie de Twitter, Facebook şi YouTube, care îl acuză că i-a incitat pe partizanii săi la violenţă pe platformele lor înainte de asaltul asupra Capitoliului de la Washington.

Emily in Paris, sezonul 2 | Lancôme lansează o colecție pentru a reproduce look-urile din serial

Pentru a marca lansarea celui de-al doilea sezon Emily in Paris cu Lily Collins, care este ambasadorul Lancôme, marca își imaginează o paletă de colecție care să reproducă machiajul natural și deja cult al lui Emily Cooper.

De ce mărcile de lux încă își distrug articolele nevândute?

În timp ce mărcile de masă preferă să reducă prețurile pentru a goli rafturile, mărcile de lux preferă să ardă unele articole nevândute sau să le arunce la gunoi în loc să riște să își afecteze imaginea dacă aceste articole ar fi regăsite în zona articolelor vândute la reduceri.

Această mașină zburătoare ar putea transporta bogații mult mai ușor

Un startup din Silicon Valley numit NFT a anunțat că preia comenzi pentru o mașină zburătoare de consum pe care speră să o lanseze în 2026.

Actriţa Anya Taylor-Joy a fost desemnată ambasador Dior

Actriţa Anya Taylor-Joy, cunoscută pentru rolul din serialul de succes „The Queen's Gambit”, a fost desemnată săptămâna aceasta ambasador mondial Dior pentru modă şi frumuseţe, a anunţat compania pe Instagram.

Tesla valorează acum mai mult de 1 trilion de dolari

Tesla a atins o capitalizare de piață de o mie de miliarde de dolari pentru prima dată după ce Hertz a declarat luni că va cumpăra 100.000 de vehicule electrice. Vestea tranzacției a adus acțiunile Tesla la un nou record la doar o zi de tranzacționare, acțiunile fiind cotate la peste 1.000 de dolari.

Antonia, plină de mușchi pe Instagram - FOTO

Antonia este considerată una dintre cele mai frumoase femei din România. Vedeta se află în vacanță în Turcia, de unde a publicat mai multe fotografii în bikini.

O plăcuță de înmatriculare incredibil de rară din California, asociată cu un NFT, este la vânzare la un preț amețitor

Cu 24 de milioane de dolari ai putea cumpăra o flotă de supermașini sau, ei bine, o plăcuță de înmatriculare costisitoare!

Licitații | Capodoperele lui Picasso, vândute cu peste 108 milioane de dolari în Las Vegas

Deținerea unui tablou de Picasso te face om bogat, și o dovedește și vânzarea recentă a picturilor artistului legendar, care a adus peste 100 de milioane de dolari.

Centenar Chanel No. 5 | Cea mai mare sticlă de până acum are 2021 ml. Costă o avere!

La Chanel, petrecerea pare să nu se încheie. Desigur, împlinirea vârstei de 100 de ani merită sărbătorită cu mult fast, iar parfumul No. 5 este cu siguranță cel mai iconic parfum al brandului de lux.

Colaborarea Fendi x Skims este în sfârșit oficială

Kim Kardashian a confirmat luni, 25 octombrie, colaborarea Fendi x SKIMS. Vedeta a anunțat printr-o postare pe Instagram lansarea viitoare a colecției capsulă în ediție limitată, concepută de nimeni altul decât directorul artistic al casei Fendi, Kim Jones, și însăși Kim Kardashian.

Balenciaga - cel mai puternic brand de lux din lume

Raportul Lyst Index T3 pentru 2021 plasează casa de modă pariziană pe primul loc în lume.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Transformarea ecologică a mineritului cripto

Compania canadiană MintGreen experimentează în North Vancouver, Canada, o soluție verde care folosește căldura produsă de mineritul bitcoin pentru a încălzi orașul. Sursa de căldură va fi introdusă în 2022 și va împiedica intrarea în atmosferă a 20.000 de tone de gaze cu efect de seră pe megawatt, comparativ cu utilizarea gazelor naturale.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Burberry numește un nou CEO

Casa britanică de modă Burberry l-a numit pe Jonathan Akeroyd noul său director executiv din aprilie 2022. Acesta îl va succede pe Marco Gobbetti.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Lansare Apple | Noile produse ale gigantului tech

Apple a dezvăluit, luni, noi procesoare, laptopuri și AirPods. Este al doilea eveniment Apple din această toamnă și înseamnă că are acum gadgeturi gata de livrare pentru a le așeza sub brad de Sărbători.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Bugatti Centodieci, de 9,6 milioane de dolari, este cu un pas mai aproape de producție

Unul dintre cele mai exclusiviste modele de Bugatti din toate timpurile este aproape gata să-și ocupe locul la linia de start.

hourglass_full 10 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Apple anunță un deficit de telefoane iphone 13

Apple ar putea reduce numărul de iPhone-uri 13 pe care le va produce în acest an cu până la 10 milioane de unități din cauza lipsei de cipuri pe fondul unei crize la nivel mondial a lanțului de aprovizionare care a determinat Casa Albă să avertizeze că „vor exista lucruri pe care oamenii nu le pot obține” de Craciun.

hourglass_full 13 day ago format_list_bulleted ECONOMIC