Trăim într-o lume a afacerilor în continuă accelerare și asta se aplică mărcilor, concurenților, schimbărilor tehnologice, preferințelor consumatorilor, informațiilor și cerințelor. Cu toate acestea, multe mărci nu sunt pregătite să abordeze aceste provocări și aproximativ jumătate dintre ele vor dispărea pur și simplu în următorii ani.
Subestimarea vitezei crescânde de schimbare a percepției consumatorilor au lăsat multe mărci într-o poziție incredibil de vulnerabilă - una în care se aflau înainte de coronavirus. Veniturile lor sunt în scădere - cu până la 90 la sută în unele cazuri. Vor folosi virusul ca motiv oficial, dar nu este cel adevărat. Pentru mulți, va fi prea târziu. Dar, cu măsuri agresive, vizate, mărcile își pot reveni.
Aceste mărci trebuie să fie extrem de oneste și să abordeze lipsurile lor. În toate categoriile de marcă - bijuterii, modă, automobile, HoReCa - din toată lumea, întreprinderile nu se adresează și grupurilor țintă mai tinere ( milenarii și cei din generația Z). Unele mărci consideră că pot supraviețui, în ciuda faptului că nu se adresează grupurilor țintă mai tinere, deoarece multe vând în principal consumatorilor de peste 40 de ani. Dar acești consumatori tineri sunt modele de comportament pentru cumpărătorii maturi. Cu alte cuvinte: Dacă nu puteți ajunge la consumatori tineri, nu veți ajunge la consumatori mai în vârstă. Schimbă-te sau mori: aceste sunt opțiunile unei mărci în aceste vremuri.
Multe mărci nu au abordat aspectul digital. Asta nu înseamnă doar configurarea unui magazin online. Brandurile trebuie să obțină un avantaj competitiv general prin intermediul digitalului. Peste 95 la sută dintre consumatori decid să cumpere în timpul unei călătorii virtualii. Așadar, dacă nu îi convingi în timpul călătoriei - pe social media, prin intermediul influencerilor, în conținut digital și SEO sau pe site-ul tău - nu te vor cumpăra.
Coronavirusul a accelerat drastic trecerea consumatorului către digital, ceea ce va crește și mai mult presiunea asupra companiilor de a acționa rapid și decisiv în online. Dar foarte puține companii fac acest lucru în acest moment.
Pentru a face față acestor provocări, brandurile trebuie să își schimbe radical gândirea și să se concentreze pe acești piloni cheie:
-Construirea riguroasă a capitalului de marcă cu scop.
-Accent pe leadership digital
-Optimizarea drastică a călătoriei clienților pentru a oferi o valoare extremă consumatorilor tineri sofisticate.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.