Ceasul emblematic al casei Chanel aniversează 25 de ani

Chanel a lansat o ediție limitată de ceasuri J12 Bleu pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a modelului. Cu mai multe iterații care culminează cu remarcabilul J12 Diamond Bleu Tourbillon, colecția subliniază angajamentul continuu al Chanel față de inovarea materialelor.

Fiecare piesă este realizată din ceramică Bleu mată de înaltă rezistență – o nuanță distinctivă care a durat cinci ani de cercetare și dezvoltare la fabricarea mărcii din La Chaux-de-Fonds. Încă de la începutul călătoriei sale în industria ceasornicăriei, în 1999, Chanel a îmbrățișat ceramica – cu mult înainte de a deveni un standard în industrie – stabilindu-l cu îndrăzneală ca un cod al casei semnături în divizia sa de ceasuri. Două decenii mai târziu, casa franceză continuă să exploreze întregul potențial creativ și tehnic al acestui material modern.

Colecția cuprinde nouă modele în ediție limitată, variind de la 28 mm la 42 mm. Cele mai multe sunt propulsate de mișcări automate, cu trei excepții: minionul J12 Bleu de 28 mm are o mișcare de cuarț de înaltă precizie, în timp ce Diamond Bleu Tourbillon și J12 Bleu X-RAY sunt conduse de calibre cu bobinaj manual.

J12 Diamond Bleu Tourbillon este bijuteria (literală) a coroanei colecției, prezentând un tourbillon zburător cu o cușcă cu diamante, vizibil printr-un cadran din cristal de safir. De-a lungul gamei, detaliile atent – ​​rame ceramice tăiate cu laser pentru a imita setările de baghetă, safire Bleu și diamante înserate în cele mai mici componente, inclusiv cuști și coroane de tourbillon – completează o gamă de mișcări interne și dezvoltate în comun, afirmând echilibrul colecției între performanță tehnică și estetică rafinată.

Și apoi este J12 Bleu X-RAY - parte din punct de vedere tehnic din gama Bleu, dar care merită să fie în centrul atenției. Un contrapunct la versiunea roz de anul trecut, această minune transparentă în cristal de safir Bleu este o ispravă de meșteșuguri, dacă o spun și eu. Rămâneți pe fază pentru mai multă acoperire.

J12 de la Chanel a fost un element de bază printre femeile (și bărbații) stilate încă de la debutul său în anul 2000. 25 de ani mai târziu, J12 se trezește drapat într-o nuanță profundă și sofisticată de albastru - o nuanță care evocă o moștenire maritimă franceză clară. O culoare împletită de mult timp cu limbajul vizual al lui Chanel, una care aparținea paletei neutre și androgine a modelelor timpurii ale lui Gabrielle Chanel. 

.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Valentino introduce „L’Atelier Sonore”, o instalație imersivă care îmbină moda cu muzica

Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.

Bella Hadid va deschide Festivalul de Film de la Cannes în creațiile Chopard

Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.

Primul superiaht proiectat de Giorgio Armani a fost lansat la apă

Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.

Claudia Schiffer este starul campaniei „Chloé à la Plage”

Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.

Met Gala 2025 stabilește un nou record de strângere de fonduri

Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.

Patrick Dempsey devine imaginea mărcii de ochelari TAG Heuer

Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.

BMW propune două parfumuri noi

BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.

Ferrari va produce primul său model electric. Când va fi lansat

Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.

Alina Puşcău rupe tăcerea despre relaţia cu Leonardo DiCaprio

Alina Puşcău a vorbit deschis despre zvonurile care au circulat ani la rând în presa internațională, potrivit cărora ar fi avut o relație cu Leonardo DiCaprio.

Choupette, starul celei mai noi campanii Hublot

Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.

Gigi Hadid și Bradley Cooper și-au oficializat relația printr-un sărut pasional

Gigi Hadid și Bradley Cooper s-au afișat oficial ca un cuplu, într-o postare pe Instagram.

Dior lansează prima campanie pentru linia sa de bijuterii fine, cu Charlize Theron

Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.

Ceasul emblematic al casei Chanel aniversează 25 de ani

Chanel a lansat o ediție limitată de ceasuri J12 Bleu pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a modelului. Cu mai multe iterații care culminează cu remarcabilul J12 Diamond Bleu Tourbillon, colecția subliniază angajamentul continuu al Chanel față de inovarea materialelor.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Vacheron Constantin a lansat cel mai complicat ceas de mână mecanic din lume

Casa elvețiană de orologerie Vacheron Constantin a prezentat oficial cel mai complicat ceas de mână mecanic realizat vreodată, scrie CNN.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Chopard dezvăluie colecția Insofu Emerald

Chopard a dezvăluit Insofu Collection, o colecție de Haute Joaillerie realizată dintr-un singur smarald brut. Această linie extraordinară marchează pentru a doua oară în istoria casei faptul că o întreagă colecție de bijuterii de lux a fost creată dintr-o singură piatră prețioasă brută.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
iNES GROUP lansează noua platformă iNES Live

iNES GROUP lansează noua platformă iNES Live

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Casa „Keeping Up With The Kardashians”, scoasă la vânzare

Locuința în stil mediteranean care a servit drept punct de plecare pentru serialul E! Keeping Up With the Kardashians și care a transformat familia Kardashian-Jenner în staruri de televiziune, tocmai a fost scoasă la vânzare pentru 13,5 milioane de dolari, potrivit New York Times.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Licitația de artă AI de la Christie's provoacă un scandal uriaș. Mii de oameni cer sa fie anulată

Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN