Ceasornicarul elvețian Daniel Roth este relansat sub aripa Louis Vuitton

Piesele neo-vintage ale mărcii de ceasuri elvețiane au fost din ce în ce mai căutate pe piața secundară, iar LVMH este dornică să valorifice potențialul.

În ultimii câțiva ani, colecționarii și dealerii au fost din ce în ce mai interesați de achiziționarea de ceasuri neo-vintage Daniel Roth. În 2021, proeminentul dealer din Malaezia Sean Song a declarat pentru Robb Report că avea marca pe radar și a citat-o ca fiind „de urmărit” pe piața secundară. 

Daniel Roth este deținut de Bulgari din 2000 (a fost cumpărat de Hour Glass în 1994 înainte de a fi vândut bijutierului italian), iar Bulgari a fost achiziționat apoi de LVMH în 2011. Acum, conglomeratul de lux îl mută pe Daniel Roth de sub aripa Bulgari către producătorul Louis Vuitton La Fabrique du Temps.

Marca va continua să funcționeze independent, dar va fi condusă cu „îndrumare și incubare”, potrivit declarației de presă a maeștrilor ceasornicari ai La Fabrique du Temps, Michel Navas și Enrico Barbasini. 

Navas și Barbasini pot lucra la ceasuri mai funkie, mai moderne (dar totuși serios complicate) pentru Louis Vuitton. Ei au petrecut aproximativ șapte ani lucrând pentru Gerald Genta în timp ce acesta era încă la cârma companiei sale (achiziționată tot de Bulgari în 2000), iar duo-ul a fost angajat de departamentul de complicații ridicate al Patek Philippe, unde se ocupau de repetitoarele minute și de alte provocări notoriu. 

Navas a petrecut, de asemenea, o perioadă la Audemars Piguet și ambii au lucrat la Franck Muller, unde au ajutat la crearea celebrelor ceasuri tourbillon Crazy Hours și Revolution ale companiei. În cele din urmă, duo-ul au fondat BNB Concept (împreună cu Matthias Buttet) în 2004, lucrând la complicații mari pentru Hublot, Bell și Ross, Jacob & Co. și multe altele. Navas și Barbasini au plecat în cele din urmă și au început să lucreze cu LV sub atelierul lor nou înființat, La Fabrique du Temps, în 2007, până când operațiunea a fost achiziționată de LVMH în 2011 (în același an, conglomeratul de lux a achiziționat Bulgari).

Omonimul lui Daniel Roth, însă, nu mai este în companie, începând de când aceasta a fost vândută către Bulgari, dar rămâne o legendă vie în lumea ceasornicarului. Roth este considerat un maestru ceasornicar și a devenit o figură proeminentă alături de oameni ca François-Paul Journe și Roger Dubuis. De asemenea, acesta din urmă nu mai este implicat în compania lui omonimă, care acum este deținută în proporție de 100% de rivalul LVMH Richemont. Ceasurile, totuși, sunt o mare abatere de la cele realizate de fondatorul său și se îndreaptă mai mult în direcția unei estetice avangardiste de streetwear de ultimă generație față de codurile mai tradiționale de ceas elvețian.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Usher a purtat cel mai scump ceas la Gala Met 2024

Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.

Acum poți dormi într-un muzeu Ferrari sau în conacul „X-Men”, datorită Airbnb

Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.

În ce își investește Selly câștigurile din online

Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.

Selly și-a luat bolid în valoare de 250.000 de euro. Cum arată noua achiziție

Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.

Pictură de Gustav Klimt redescoperită după un secol, adjudecată pentru 30 de milioane de euro

Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC