Potrivit unui studiu publicat de un operator turistic, citat de prestigeonline.com, în cazul unui context mai favorabil pentru călătorii anul viitor, Emiratele Arabe Unite vor fi locul pe care doresc să îl viziteze cel mai mare număr de persoane.
Într-o perioadă în care criza sanitară este încă foarte prezentă, împreună cu măsuri drastice precum testarea pentru Covid pe aeroport și carantina obligatorie pentru a combate răspândirea coronavirusului, operatorul turistic Kuoni a stabilit care va fi cea mai căutată destinație de vacanță în următorul an. Grupul elvețian, care oferă pachete de ultimă generație pentru sejururi în 80 de destinații din întreaga lume, a analizat datele din căutările Google pentru a crea o hartă a 131 de țări.
Lista de dorințe dezvăluită de acest studiu a fost mai mult decât surprinzătoare. Statele Unite, împreună cu Qatar și Canada s-au clasat pe locul doi în ultimul clasament, în spatele Emiratelor Arabe Unite, care este acum cea mai căutată destinație pentru 2021. Plasată pe locul trei, Egiptul pare să fie într-o poziție bună pentru a atrage mai mulți vizitatori. și își reconstruiește industria turistică.
Destinația cea mai vizionată de potențialii turiști francezi a fost Belgia, în timp ce spaniolii preferă Italia, la fel ca turcii. La nivel european, turiștii sunt mai interesați de schimbarea radicală a peisajului oferit de o călătorie în Maldive. Italieni, britanici, români, bulgari și polonezi, cu toții visează să plonjeze în apele cristaline ale Oceanului Indian.
De cealaltă parte a Atlanticului, americanii și canadienii sunt dornici să se îmbarce pentru Japonia. La rândul lor, australienii ar fi fericiți să rămână în Oceania făcând o călătorie în Fiji.
Rămâne de văzut dacă toate aceste căutări pe internet vor duce în cele din urmă la vacanțe reale. Multe vor depinde de evoluția crizei de sanitare în diferite țări și de regulile și reglementările impuse de autoritățile din întreaga lume.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.