Ce tendințe de frumusețe și wellness vor supraviețui pandemiei?

Consumatorii încep să-și schimbe prioritățile atunci când vine vorba de cumpărături pentru frumusețe. Pe măsură ce magazibele încep să se redeschidă, iar vânzările de frumusețe încep să recupereze după o scădere de 14% în primul trimestru din cauza pandemiei, experții prevăd că oamenii vor cheltui bazându-se pe siguranță, eficacitate și cu mască de față.

Se așteaptă ca aceste tendințe să crească, deoarece lumea continuă să se redeschidă în ciuda absenței unui tratament sau a unui vaccin anti-Covid-19. Se estimează că produsele wellness vor avea o cerere deosebit de mare, deoarece consumatorii care ies din carantină au nevoie de suplimente și alimente funcționale.

Se așteaptă, de asemenea, să se pună accent pe sănătate. Consumatorii și-au făcut deja provizii de dezinfectant și săpun antibacterian și caută ingrediente puternice. Unii caută produse cu ingrediente naturale, sigure și netoxice, considerând curățenia ca fiind echivalentă cu siguranța.

„Spațiile sănătoase” fac parte dintr-o rutină pandemică și post-pandemică a consumatorului. Orice lucru care promovează bunăstarea în casă, de la lumânări parfumate la apă și purificatoare de aer. „Această idee de bunăstare și atmosferă în casă, mai mult o abordare holistică, a fost deja răsfrântă de tehnologii”, spun experții. „Există mai multe dispozitive și produse menite să aducă un sentiment de bunăstare în casă

În ceea ce privește produsele wellness, factorul de accesibilitate va fi primordial, în special într-o economie în scădere, cu un nivel record al șomajului. Consumatorii vor fi mai sensibili la preț. 

Categoriile tradiționale precum machiajul și parfumurile au înregistrat scăderi abrupte ale vânzărilor, deoarece angajații lucrează de acasă. Dar anumite categorii încep să recupereze pe măsură ce țara se redeschide încet. Vânzările pentru produse de make-up pentru ochi au crescut cu 5% în ultimele săptămâni. Femeile caută îndeosebi produse pentru sprâncene, dermatograf, genele false și rimel, o tendință care va supraviețui atâta timp când vom fi nevoiți să purtăm măști de față.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Cine este Valeria, moldoveanca superbă care l-a cucerit pe Sean Penn

Valeria Nicov, moldoveanca surprinsă sărutându-se pe stradă cu actorul Sean Penn, a stârnit imediat atenția presei internaționale.

Chanel a dezvăluit colierul-ceas care îți permite să asculți muzică și să preiei apeluri

Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.

Babs a bifat o nouă operație estetică. La ce procedură a apelat fosta iubită a lui Dorian Popa

În urmă cu aproximativ o săptămână, Babs a postat o fotografie, în care apare pe patul de spital. Aceasta a dat de înțeles că urmează să fie supusă unei intervenții chirurgicale, însă nu a dat detalii despre ceea ce urmează să se întâmple.

Tom Ford are un nou director de creație

Designerul francez Haider Ackermann este numit director de creație al etichetei extravagante fondate de Tom Ford.

Ce se întâmplă cu pensia Nadiei Comăneci după decizia de recalculare

Nadia Comăneci primește lunar o pensie de la statul român. În urma deciziei de recalculare, renta ei viageră de sportiv nu va crește, dar nici nu va fi micșorată.

Antonia a semnat un contract în valoare de 2,2 milioane de euro

Antonia, în vârstă de 35 de ani, este, fără dar și poate, una dintre cele mai frumoase și de succes femei din România.

Jay-Z deține primul hyperwatch Bugatti Tourbillon din lume

Ceasul scump a fost proiectat de renumitul bijutier Jacob Arabo.

Versace își dezvăluie noua sa geantă emblematică, geanta Kleio

Chiar la timp înainte de sosirea toamnei, această linie de dorit este caracterizată de modele moi în formă de pernă.

Al doilea cel mai mare diamant din lume a fost descoperit în Botswana

Al doilea cel mai mare diamant din lume a fost dezgropat în Botswana, oferind o oarecare redresare unui sector devastat de creșterea pietrelor produse în laborator.

Alina Vidican și Claude Senhoreti au aniversat 3 ani de căsnicie. Gestul făcut de omul de afaceri pentru soția lui

Alina Vidican și Claude Senhoreti au sărbătorit ieri, 27 august, trei ani de căsătorie. Cu această ocazie, omul de afaceri brazilian i-a transmis public iubitei sale, care e fosta soție a lui Cristi Borcea, un mesaj special, încheiat cu un sincer „Te iubesc”.

Angelina Jolie a fost numită noul ambasador Tom Ford Beauty

Acest parteneriat dintre actrița americană și celebrul brand de lux simbolizează unirea a două figuri emblematice care împărtășesc o viziune comună asupra eleganței, stilului și angajamentului.

Ce presupune tendința „very demure, very mindful”

Expresia „very demure, very mindful” a devenit virală pe rețelele de socializare după ce a fost folosită într-un videoclip TikTok. Chiar și celebritățile noastre preferate se implică în asta.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted PEOPLE
Bella Hadid își lansează propriul brand de frumusețe, Orebella

Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.

hourglass_full 7 month ago format_list_bulleted PEOPLE
Buze Espresso: cum să adopți tendința supremă de iarnă?

În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center

Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Lancôme colaborează cu Louvre pentru o colecție dedicată îngrijirii pielii

Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.

hourglass_full 12 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH