Se așteaptă ca aceste tendințe să crească, deoarece lumea continuă să se redeschidă în ciuda absenței unui tratament sau a unui vaccin anti-Covid-19. Se estimează că produsele wellness vor avea o cerere deosebit de mare, deoarece consumatorii care ies din carantină au nevoie de suplimente și alimente funcționale.
Se așteaptă, de asemenea, să se pună accent pe sănătate. Consumatorii și-au făcut deja provizii de dezinfectant și săpun antibacterian și caută ingrediente puternice. Unii caută produse cu ingrediente naturale, sigure și netoxice, considerând curățenia ca fiind echivalentă cu siguranța.
„Spațiile sănătoase” fac parte dintr-o rutină pandemică și post-pandemică a consumatorului. Orice lucru care promovează bunăstarea în casă, de la lumânări parfumate la apă și purificatoare de aer. „Această idee de bunăstare și atmosferă în casă, mai mult o abordare holistică, a fost deja răsfrântă de tehnologii”, spun experții. „Există mai multe dispozitive și produse menite să aducă un sentiment de bunăstare în casă
În ceea ce privește produsele wellness, factorul de accesibilitate va fi primordial, în special într-o economie în scădere, cu un nivel record al șomajului. Consumatorii vor fi mai sensibili la preț.
Categoriile tradiționale precum machiajul și parfumurile au înregistrat scăderi abrupte ale vânzărilor, deoarece angajații lucrează de acasă. Dar anumite categorii încep să recupereze pe măsură ce țara se redeschide încet. Vânzările pentru produse de make-up pentru ochi au crescut cu 5% în ultimele săptămâni. Femeile caută îndeosebi produse pentru sprâncene, dermatograf, genele false și rimel, o tendință care va supraviețui atâta timp când vom fi nevoiți să purtăm măști de față.
Valeria Nicov, moldoveanca surprinsă sărutându-se pe stradă cu actorul Sean Penn, a stârnit imediat atenția presei internaționale.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
În urmă cu aproximativ o săptămână, Babs a postat o fotografie, în care apare pe patul de spital. Aceasta a dat de înțeles că urmează să fie supusă unei intervenții chirurgicale, însă nu a dat detalii despre ceea ce urmează să se întâmple.
Designerul francez Haider Ackermann este numit director de creație al etichetei extravagante fondate de Tom Ford.
Nadia Comăneci primește lunar o pensie de la statul român. În urma deciziei de recalculare, renta ei viageră de sportiv nu va crește, dar nici nu va fi micșorată.
Antonia, în vârstă de 35 de ani, este, fără dar și poate, una dintre cele mai frumoase și de succes femei din România.
Ceasul scump a fost proiectat de renumitul bijutier Jacob Arabo.
Chiar la timp înainte de sosirea toamnei, această linie de dorit este caracterizată de modele moi în formă de pernă.
Al doilea cel mai mare diamant din lume a fost dezgropat în Botswana, oferind o oarecare redresare unui sector devastat de creșterea pietrelor produse în laborator.
Alina Vidican și Claude Senhoreti au sărbătorit ieri, 27 august, trei ani de căsătorie. Cu această ocazie, omul de afaceri brazilian i-a transmis public iubitei sale, care e fosta soție a lui Cristi Borcea, un mesaj special, încheiat cu un sincer „Te iubesc”.
Acest parteneriat dintre actrița americană și celebrul brand de lux simbolizează unirea a două figuri emblematice care împărtășesc o viziune comună asupra eleganței, stilului și angajamentului.
Expresia „very demure, very mindful” a devenit virală pe rețelele de socializare după ce a fost folosită într-un videoclip TikTok. Chiar și celebritățile noastre preferate se implică în asta.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.