Ce pot învăța mărcile de lux de la Hermès despre prețuri

O marcă creează atât de multă valoare prin povestea și experiența sa excepțională, încât prețurile par prea mici din perspectiva consumatorului. Valoarea adăugată de lux (ALV), componenta valorică bazată pe poveste necesară mărcilor de lux, nu trebuie să fie semnificativ mai mare decât prețul transmis. Altfel, consumatorii sunt confuzi și nu cumpără atât de mult, acest lucru ducând la venituri mai mici.

Este uimitor faptul că unele dintre cele mai scumpe mărci au prețuri prea ieftine. Iar acest lucru pune în pericol marca. Greșelile de preț - împreună cu poziționarea slabă a mărcii și un deficit în crearea experienței de lux - se numără printre principalele neajunsuri în industria luxului. Această problemă se datorează, în parte, lipsei de pregătire și cunoștințe despre instrumentele de prețuri de lux, iar prețurile mărcilor de lux se fac adesea cu instrumente și strategii similare cu cele pe care le folosesc mărcile de zi cu zi, ceea ce duce întotdeauna la rezultate incorecte.

Când vine vorba de prețuri, Hermès este una dintre cele mai bune mărci de la care să înveți. Ceea ce Hermès înțelege mai bine decât majoritatea este că prețul nu este o funcție a produsului; este rezultatul valorii adăugate de lux pe care o creează un brand. Prin urmare, atunci când punem un preț pe un articol de lux, costul de producție este irelevant. Singura întrebare care contează este: Cât de multă valoare adăugată de lux creăm? 

Gestionarea marjei de profit individuale a unui singur produs este, desigur, esențială. Cu toate acestea, nu poate fi niciodată factorul determinant pentru stabilirea prețurilor de lux. Cele mai bune mărci din lume, precum Hermès, pot realiza de 1.000 sau chiar de 10.000 de ori valoarea creației de lux pe care o creează produsele de bază din categoriile sale. Combinația de elemente de creare a valorii (bazată pe povestea sa de marcă convingătoare) crește valoarea Hermès atât de mult încât clienții își doresc foarte mult produsele sale rare și unice și sunt dispuși să plătească mult mai mult decât pentru alte mărci. Aceste prețuri ridicate nu sunt conduse de produs - sunt conduse de poveste și de execuția sa. Cu alte cuvinte, produsele fac parte din poveste, dar nu sunt povestea.

Hermès face acest lucru mai bine decât majoritatea celorlalte mărci și, ca rezultat, a fost una dintre cele mai performante mărci în timpul pandemiei. De fapt, a crescut constant în venituri și profitabilitate în ultimele decenii. Accentul pus pe ALV este, de asemenea, motivul pentru care LVMH a devenit recent cea mai valoroasă companie din Europa, cu cea mai mare capitalizare de piață a continentului. Stăpânirea ALV prin alinierea totală a poveștii și stabilirea prețurilor adecvate este cel mai critic factor de succes pentru acele succese ale mărcii.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Valentino introduce „L’Atelier Sonore”, o instalație imersivă care îmbină moda cu muzica

Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.

Bella Hadid va deschide Festivalul de Film de la Cannes în creațiile Chopard

Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.

Primul superiaht proiectat de Giorgio Armani a fost lansat la apă

Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.

Claudia Schiffer este starul campaniei „Chloé à la Plage”

Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.

Met Gala 2025 stabilește un nou record de strângere de fonduri

Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.

Patrick Dempsey devine imaginea mărcii de ochelari TAG Heuer

Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.

BMW propune două parfumuri noi

BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.

Ferrari va produce primul său model electric. Când va fi lansat

Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.

Alina Puşcău rupe tăcerea despre relaţia cu Leonardo DiCaprio

Alina Puşcău a vorbit deschis despre zvonurile care au circulat ani la rând în presa internațională, potrivit cărora ar fi avut o relație cu Leonardo DiCaprio.

Choupette, starul celei mai noi campanii Hublot

Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.

Gigi Hadid și Bradley Cooper și-au oficializat relația printr-un sărut pasional

Gigi Hadid și Bradley Cooper s-au afișat oficial ca un cuplu, într-o postare pe Instagram.

Dior lansează prima campanie pentru linia sa de bijuterii fine, cu Charlize Theron

Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.

Bulgari a deschis cea mai mare fabrică de bijuterii de lux din lume

Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Hermès, cel mai valoros brand de lux din lume

Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.

hourglass_full 22 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND

”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND

hourglass_full 30 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Secretul formelor impecabile ale Melaniei Trump: Dieta și rutina de fitness

Secretul formelor impecabile ale Melaniei Trump: Dieta și rutina de fitness

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted PEOPLE
Alexandre Arnault, propus pentru consiliul de administrație al Moncler

Grupul francez de lux LVMH, care anul trecut a cumpărat un pachet minoritar la principalul acționar al Moncler, l-a propus pe Alexandre Arnault ca membru în noul consiliu al grupului italian de îmbrăcăminte exterioară de lux.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Prada negociază preluarea companiei Versace. La ce valoare se ridică tranzacția

Prada a început negocierile pentru a cumpăra brandul de modă Versace de la compania americană Capri Holdings la un preț care ar depăși 1,5 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC