Potrivit unei noi cercetări publicate în European Journal of Preventive Cardiology, consumul „obişnuit” de ceai este asociat cu un risc redus de boli cardiovasculare şi deces în urma unei afecţiuni.
Există, însă, o diferenţă între consumul de ceai verde şi ceai negru, conform oamenilor de ştiinţă.
Studiul sugerează că o persoană cu vârsta de 50 de ani care bea în mod obişnuit ceai se va confrunta cu boală coronariană şi/sau accident vascular cerebral, în medie, cu 1,41 ani mai târziu şi va trăi cu 1,26 ani mai mult decât o persoană care consumă ceai rar sau deloc.
De asemenea, s-a observat că persoanele care beau în mod obişnuit ceai prezentau un risc cu 20 de procente mai mic de boli de inimă şi accident vascular cerebral şi un risc cu 22 procente mai mic de afecţiuni cardiovasculare fatale.
Totodată, cei care beau frecvent ceai au prezentat un risc cu 15 procente mai mic de deces, sugerează studiul.
„Consumul obişnuit de ceai este asociat cu riscuri mai mici de boli cardiovasculare şi deces din toate cauzele”, a declarat autorul principal al studiului, doctor Xinyan Wang de la Academia de Ştiinţe Medicale din China. „Efectele favorabile pentru sănătate sunt cele mai semnificative în cazul ceaiului verde şi pentru persoanele care au consumat ceai în mod obişnuit, pe termen lung”, a precizat el.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.