Româncei i se încredințează sarcina de a armoniza componentele grafice și vizuale ale lui Nanan pentru a comunica toate emoțiile pe care brandul dorește să le exprime, precum și să coordoneze noile colecții. „Sunt încântată să intru în lumea modei pentru copii”, a spus Catrinel, „un vis pe care l-a avut încă de la începutul carierei”.
Marlon, care are experiență cu mărci importante din sectorul comunicării vizuale și al reclamei, va aduce brandului experiență și viziune internațională. Deja chipul lui Armani și ambasador mondial al Chopard, ea are numeroase campanii de modă și experiențe în lumea cinematografiei ca actriță și regizor.
„Catrinel în calitate de director creativ al Nanan este alegerea perfectă”, a comentat CEO-ul Luca Benigni. „Experiența sa cu mai multe fațete în industria modei și a filmului are potențialul de a ne transforma afacerea de lux în ansamblu.”
Din 2006 compania a crescut exponențial, astfel încât să deschidă primul magazin flagship la Milano în 2008, urmat de deschideri la Roma, Ravenna, Tirana, Viena și Tokyo. Procesul de extindere a dus la intrarea majoritară a Annabel Holding în iunie 2019, cu Dr. Luca Benigni. Astăzi compania este prezentă pe întreg teritoriul național al Italiei, cu o rețea de distribuție atentă, și la nivel internațional în 15 țări, inclusiv Japonia, Emiratele Arabe Unite, Kuweit și Qatar.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.