Săptămâna aceasta, știrile din presă potrivit cărora Kim Kardashian ar putea divorța de Kanye West a umbrit un alt moment fundamental pentru starletă: vânzarea unei cote de 20% din afacerea ei cu produse de beauty către Coty, pentru 200 de milioane de dolari, ceea ce face din KKW cea mai recentă companie de miliarde de dolari din clanul Kardashian-Jenner.
2021 ar putea fi un an transformator pentru Kardashian și multe succese sunt strâns legate între ele datorită lui Kris Jenner, devenită manager.
Dar membrii familie Kardashian intră pe un teritoriu neexplorat. Emisiunea lor de televiziune, „Keeping Up With the Kardashians”, care le-a adus faima internațională, se va încheia anul acesta după 20 de sezoane.
În octombrie, Forbes a raportat că Kylie Cosmetics, care a fost vândută parțial către Coty anul trecut printr-o afacere care a evaluat afacerea la 1,2 miliarde de dolari, a generat mult mai puține vânzări și a fost mult mai puțin profitabilă decât se raportase anterior.
Și există West, care urmează să lanseze o linie de haine cu Gap anul acesta. El a acționat ca stilist al soției sale, Kim, și a prezentat-o designerilor de top. În timp ce propria relație a lui West cu industria modei a devenit din ce în ce mai precară, mai ales în urma candidaturii sale la prezidențiale în 2020, alianța a fost în beneficiul amândurora timp de mulți ani.
Deci, ce se va întâmpla cu cea mai antreprenorială familie din lume? Nu există nicio carte de joc pe care să o joace cei din familia Kardashian. Ei au făcut multe greșeli. Parteneriatul de frumusețe al modelului Kendall Jenner cu Estée Lauder a fost de scurtă durată; afacerea lor de vânzare cu amănuntul, Dash, s-a închis după 11 ani, în 2018.
O colecție ieftină cu Sears a fost întreruptă în 2015. Două dintre cele mai ambițioase proiecte - linia de îngrijire a pielii KKW și Kylie Cosmetics - sunt acum legate de o companie partener cunoscută mai ales pentru parfumuri, nu pentru produse cosmetice de prestigiu, Coty.
Desigur, eșecul este o componentă majoră a antreprenoriatului, iar una dintre cheile succesului familiei este că acestea sunt prolifice, lansând noi proiecte în stânga și în dreapta, urmărind în continuare ceea ce rămâne.
Familia a semnat un acord de conținut cu serviciul de streaming Hulu, care asigură totuși că vor continua să fie accesibile prin intermediul televiziunii.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Acțiunile europene ale produselor de lux au scăzut vineri, după ce președintele american Donald Trump a declarat că recomandă o taxă vamală directă de 50% asupra bunurilor din Uniunea Europeană, începând cu 1 iunie.
Burberry urmează să concedieze până la 1.700 de locuri de muncă la nivel mondial, ca parte a unui efort mai amplu de reducere a costurilor, în contextul în care casa de modă britanică se confruntă cu un mediu dificil în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.
Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.
Hermès a anunțat planuri de a majora prețurile tuturor produselor vândute în Statele Unite, pentru a contracara greutatea noilor tarife impuse de președintele Donald Trump.
Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.
Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.