Săptămâna aceasta, știrile din presă potrivit cărora Kim Kardashian ar putea divorța de Kanye West a umbrit un alt moment fundamental pentru starletă: vânzarea unei cote de 20% din afacerea ei cu produse de beauty către Coty, pentru 200 de milioane de dolari, ceea ce face din KKW cea mai recentă companie de miliarde de dolari din clanul Kardashian-Jenner.
2021 ar putea fi un an transformator pentru Kardashian și multe succese sunt strâns legate între ele datorită lui Kris Jenner, devenită manager.
Dar membrii familie Kardashian intră pe un teritoriu neexplorat. Emisiunea lor de televiziune, „Keeping Up With the Kardashians”, care le-a adus faima internațională, se va încheia anul acesta după 20 de sezoane.
În octombrie, Forbes a raportat că Kylie Cosmetics, care a fost vândută parțial către Coty anul trecut printr-o afacere care a evaluat afacerea la 1,2 miliarde de dolari, a generat mult mai puține vânzări și a fost mult mai puțin profitabilă decât se raportase anterior.
Și există West, care urmează să lanseze o linie de haine cu Gap anul acesta. El a acționat ca stilist al soției sale, Kim, și a prezentat-o designerilor de top. În timp ce propria relație a lui West cu industria modei a devenit din ce în ce mai precară, mai ales în urma candidaturii sale la prezidențiale în 2020, alianța a fost în beneficiul amândurora timp de mulți ani.
Deci, ce se va întâmpla cu cea mai antreprenorială familie din lume? Nu există nicio carte de joc pe care să o joace cei din familia Kardashian. Ei au făcut multe greșeli. Parteneriatul de frumusețe al modelului Kendall Jenner cu Estée Lauder a fost de scurtă durată; afacerea lor de vânzare cu amănuntul, Dash, s-a închis după 11 ani, în 2018.
O colecție ieftină cu Sears a fost întreruptă în 2015. Două dintre cele mai ambițioase proiecte - linia de îngrijire a pielii KKW și Kylie Cosmetics - sunt acum legate de o companie partener cunoscută mai ales pentru parfumuri, nu pentru produse cosmetice de prestigiu, Coty.
Desigur, eșecul este o componentă majoră a antreprenoriatului, iar una dintre cheile succesului familiei este că acestea sunt prolifice, lansând noi proiecte în stânga și în dreapta, urmărind în continuare ceea ce rămâne.
Familia a semnat un acord de conținut cu serviciul de streaming Hulu, care asigură totuși că vor continua să fie accesibile prin intermediul televiziunii.
Adelina Pestrițu a dezvăluit detalii despre câștigurile financiare de pe urma proiectelor din mediul online.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.