La începutul acestui an, directorul unei companii din San Francisco a cheltuit 9.500 de dolari pe o rochie pentru soția sa. Mulți bani pentru o rochie, în special atunci când aceasta nu există, cel puțin nu într-o formă fizică.
Rochia este una digitală, proiectată de casa de modă The Fabricant, redată unei imagini a soției lui Richard, Mary Ren, care poate fi apoi folosită pe rețelele de socializare.
„Cu siguranță este foarte scumpă, dar este, de asemenea, o investiție”, spune bărbatul.
O altă casă de modă proiectată pentru spațiul digital este Carlings. Compania scandinavă a lansat o colecție digitală cu ținute de stradă, cu prețuri începând de la 11 dolari, în octombrie anul trecut. S-a „vândut” într-o lună.

„Mi se pare o prostie să spunem că „am vândut ”, ceea ce teoretic este imposibil atunci când lucrezi cu o colecție digitală, deoarece poți crea atât cât vrei”, explică Ronny Mikalsen, directorul brandului Carlings.
Totul fiind digital, acest lucru permite proiectanților să creeze articole care pot trece peste limitele extravaganței sau ale posibilităților.
„Nu ați cumpăra digital un tricou alb, nu? Pentru că nu are niciun sens să-l arătați. Așadar, trebuie să fie ceva pe care chiar doriți să îl afișați, sau un articol pe care nu ați îndrăzni să îl cumpărați fizic sau nu vă puteți permite să-l cumpărați fizic”, a adăugat Mikalsen. A doua linie de îmbrăcăminte digitală este programată pentru lansare pentru sfârșitul anului 2019.

The Fabricant lansează lunar haine digitale noi, gratuite, pe site-ul său web, însă consumatorii au nevoie de abilități și software, pentru a combina articolele cu propriile lor imagini. Acest lucru înseamnă, de asemenea, că The Fabricant trebuie să găsească un alt mod de a câștiga bani până când moda digitală devine mai populară.
sursa: tabu.ro
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză