Nu te mira încă; înghețata în cauză este cea mai scumpă înghețată din Japonia. Înghețata cu trufe albe de la brandul japonez Cellato a obținut statutul de cea mai costisitoare de pe planetă, potrivit Guinness World Records, datorită aromei „Byakuya”.
La fel de exotice precum și numele sunt ingredientele - deliciul este făcut din trufe albe cultivate în Alba, Italia, o delicatesă care costă aproximativ 6.905 dolari per kilogram.
Alte ingrediente fine includ Parmigiano Reggiano și drojdia de sake pentru a crea un desert echilibrat prin amestecarea aromelor europene și japoneze. Înghețata este acoperită cu trufe albe, așchii de parmigiano și fulgi de aur pentru a adăuga eleganță unei arome deja exclusiviste.
Fiecare comandă vine cu o lingură de metal realizată manual de Kazarikanagu Takeuchi, renumit pentru ornamentele sale complicate pentru templele și altarele japoneze. Ideea grozavă necesită o practică și mai mare.
Potrivit oficialilor Guinness, creierul din spatele înghețatei Byakuya a avut nevoie de peste un an și jumătate pentru aroma perfectă. Un reprezentant Cellato a declarat pentru Guinness World Records că a descris aroma „complexă” ca fiind „bogată” și care oferă trufe, cu note de parmigiano „fructat” și drojdie de sake pentru o „experiență gustativă glorioasă” care „vă umple gura și nasul”.
Cellato intenționează să lanseze produse cu alte combinații de ingrediente de lux, cum ar fi șampanie și caviar.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.