În ciuda numelui său impronunciabil (el însuși o spune) și a discuției sale în privința banilor, Francis Kurkdjian este iată un jucător cheie în parfumerie, cu recunoaștere la nivel mondial. Promisiuni ispititoare pentru clienți, mereu dornici de produse noi.
Francis Kurkdjian a visat să fie un dansator. A avut silueta potrivită și grațioasă. Un articol despre parfumieri îl face pe acest parizian să vrea să intre la Isipca, școala de parfumerie. Abia absolvise și deja cunoștea succesul. Sub conducerea sa, Francis a creat Le Mâle de Jean-Paul Gaultier în 1995 și devine un nume important la 25 de ani. În 2001, și-a creat atelierul de parfumuri personalizat ... Un sfert de secol și multe premii internaționale mai târziu, parfumierul a creat o serie de esențe, printre altele pentru Burberry, Carven, Elie Saab, Kenzo.
Pentru Dior a creat remarcabilele Eau Noire și Cologne Blanche în cadrul colecției private. Ca să nu mai vorbim de instalațiile și spectacolele olfactive la scară largă cu artiști din toate categoriile sociale, cum ar fi Sophie Calle sau Christian Rizzo.
În 2009, a creat casa care îi poartă numele și care s-a alăturat grupului LVMH în 2017. În portofoliul său, parfumierul a adăugat două succese internaționale: Aqua Universalis și Baccarat Rouge 540. În ciuda noilor sale funcții, Francis rămâne director artistic al Maison Francis Kurkdjian.
În fața lui, o provocare anunțată de Laurent Kleitman, CEO al parfumurilor Dior: „Francis Kurkdjian va putea aduce parfumurilor Dior toată energia sa creativă, cunoștințele sale și standardele sale înalte pentru a semna viitoarele esențe Dior. El își va construi creațiile pe un imens patrimoniu olfactiv, ancorat atât în utilizarea florilor excepționale, cât și în îndrăznețele acte creative ale casei din 1947.”
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.