Pinterest dezvăluie tendințele de make-up care vor marca era post-izolare.
Odată cu ridicarea treptată a restricțiilor, orașele revin treptat la viață și își recapătă puțin din viață în fiecare zi. În timp ce această revenire la normalitate le place unui număr tot mai mare de oameni, o anumită categorie pare totuși deosebit de hotărâtă să profite de această nouă libertate. Într-adevăr, potrivit Pinterest, generația Z și Millenarii caută activ idei noi și inspirații de frumusețe pentru a sărbători sosirea verii cu mare fast. Tinerii din generațiile Y și Z sunt cei mai activi pe rețelele de socializare. Ca rezultat, este mai ușor să aflați ce caută pe baza căutărilor și a înregistrărilor de pin pe Pinterest.
După acest val de libertate, dar și odată cu venirea verii, generațiile Y și Z par să-și dorească prospețimea și culorile. Dacă grupa de vârstă 11 - 24 de ani preferă nuanțe moi, deschise și pastelate pentru ochi, tinerii de 25 - 37 de ani optează dimpotrivă pentru culorile strălucitoare, în special în căutarea „machiajului cu umbra de ochi roșie”. Pentru buze, Generația Z explorează aspectele naturale și lucioase, mizând pe „luciu de buze roz” sau „luciu de buze maro”, în timp ce Generația Y este mai îndrăzneață cu „buze cu sclipici”. Aceeași observație referitoare la unghii cu o generație mai tânără care optează pentru unghii false autoadezive pastelate sau „cu model de lavandă”, în timp ce cei mai mari caută „unghii acrilice vii” și „unghii cu imprimeu curcubeu”. Tendințele de machiaj pentru vară sunt, prin urmare, variate.
Culori răcoritoare, machiaj mai mult sau mai puțin viu, sclipici, vara pare cu siguranță să inspire dependenții de frumusețe! Dacă aceste cercetări de pe Pinterest traduc emoția, libertatea și optimismul, revenirea treptată la normalitate nu este cu siguranță străină de acest nou mod de machiaj sau de această dorință de a testa aspectele diferite.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.