Giorgio Armani și-a petrecut ultimele luni din viață alături de familia sa, în stațiunea Forte dei Marmi de pe coasta toscană. Deși avea probleme de sănătate, cunoscutul creator de modă a continuat să lucreze până în ultima clipă. Cu toate acestea, potrivit publicației Heute, în această vară a lipsit pentru prima dată de la prezentările sale.
Deși avea o avere uriașă, celebrul designer italian a murit cu un mare regret. Acesta dezvăluia în unul dintre interviurile pe care leăa dat ziarului Financial Times că îi pare rău că nu a petrecut mai mult timp cu cei dragi.
”Singurul lucru pe care îl regret în viața mea este că am petrecut prea multe ore lucrând și prea puțin timp cu prietenii și familia”, mărturisea designerul jurnaliștilor de la Financial Times, potrivit Libertatea.
Înainte să moară, Armani și-a îndeplinit una din marile sale dorințe. Acesta a cumpărat celebrul local „La Capannina di Franceschi” din Forte dei Marmi, un restaurant care a fost înființat în 1929. Aici, au cântat vedete precum Ray Charles, James Brown și Grace Jones.
Legendarul creator de modă a investit până la douăsprezece milioane de euro în această achiziție, potrivit presei locale citate de Heute. Armani și-a dorit foarte mult acest local deoarece acolo îl cunoscuse pe arhitectul italian Sergio Galeotti, cel care avea să-i devină partener și asociat. Tot Galeotti a fost și cel care l-a încurajat pe să își urmeze pasiunea în modă.
Relația dintre cei doi a durat până când arhitectul italian a murit, în 1985, din cauza SIDA.
„O parte din mine a murit odată cu el”, mărturisea Armani.
Celebrul couturier italian Giorgio Armani va fi condus pe ultimul drum luni, 8 septembrie, într-o ceremonie privată organizată în satul Rivalta, din nordul Italiei.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.