După ce a restricționat călătoriile timp de șase luni, țara dependentă de turism se redeschide către un număr mic de turiști, primul lot ajungând în Phuket, o insulă populară, în următoarele săptămâni. Dar, înainte de a se bucura de plaje, cei 300 de turiști din China și Scandinavia vor trebui să stea 14 zile de carantină obligatorie și să-și facă inclusiv două teste pentru coronavirus.
La luxosul The Senses Resort, cu vedere la Golful Patong din Phuket, 16 vile au fost special pregătite pentru oaspeții în carantină. „Căsuțele” cu o suprafață cuprinsă între 110 și 220 metri pătrați, au fost reproiectate pentru a lăsa doar suprafețe din lemn sau plastic mai ușor de dezinfectat.
„Având în vedere cheltuielile suportate, nu vom obține prea multe beneficii din această clientelă specială”, a spus patronul Suppachoke Laongphet. Turismul genera 93% din venituri pentru Phuket, perla Mării Andaman. Astăzi, 95% dintre hoteluri și mai mult de 70% dintre companii sunt închise, potrivit AFP.
Carantina de lux are un preț: 4500 de euro de persoană la „Senses Resort”. Odată ce carantina s-a încheiat, turiștii vor putea rămâne în regat timp de trei până la nouă luni.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.