Marca britanică intenționează să își reînnoiască gama de mașini sport în viitorul foarte apropiat, potrivit The Drive. Și o parte din aceasta va include primul model alimentat de baterii al mărcii până la jumătatea deceniului.
Vestea vine direct de la președintele executiv Aston Martin, Lawrence Stroll, care a oferit o previzualizare tentantă a viitorului producătorului auto în timp ce prezenta raportul financiar pentru anul fiscal 2022. El nu a intrat în detalii despre modelele care vor alcătui noua gamă, dar probabil înseamnă că versiuni noi sau înlocuiri ale DB11, DBS (foto de mai sus), Vantage și poate chiar SUV-ul DBX ar putea fi pe drum. Un model care pare a fi un lacăt pentru includere este prima ofertă electrificată a mărcii, supercarul Valhalla. Executivul a spus că livrările hibridului plug-in vor începe anul viitor și că compania intenționează să ofere versiuni electrificate ale tuturor vehiculelor sale până în 2030.
Ceea ce ne entuziasmează cel mai mult la gama reînnoită este că unul dintre modele va fi primul EV al Aston Martin. Stroll a spus că marca vizează o lansare în 2025 pentru vehiculul alimentat de baterii. Va fi interesant de văzut dacă este o versiune complet electrică a DBX, care este cel mai bine vândut model al mărcii cu o marjă largă, sau un hipermașină cu emisii zero care poate concura cu Rimac Nevera.
De asemenea, se pare că marca intenționează să lanseze mai multe mașini speciale cu rulare limitată, cum ar fi uimitorul DBR22 speedster cu cabina deschisă de anul trecut.
Aston Martin pare să se simtă destul de bine în aceste zile. La aceeași prezentare, compania a dezvăluit că, în timp ce pierderile sale înainte de impozitare au crescut în 2022, se așteaptă la o profitabilitate mai bună în 2023, potrivit CNBC. Stroll a mai spus că compania, care a strâns 784,4 milioane de dolari în capitaluri proprii anul trecut, speră să fie „un flux de numerar liber sustenabil pozitiv” până în 2024. Piața de valori ar părea să se simtă la fel despre companie, deoarece prețul acțiunilor sale a crescut cu 14 la sută în urma prezentării.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.