Bulgari și-a propus un obiectiv ambițios pentru 2022

Un nou pas făcut de unul dintre jucătorii puternici de la Place Vendôme: confirmă schimbarea rapidă pe care o traversează industria de bijuterii. Ce urmează?

După Chopard și Pomellato, acum este rândul lui Bulgari să intre în standardul de aur. Dacă a trecut ceva timp de când Jean-Christophe Babin, CEO-ul mărcii, casa italienă mai avea câțiva pași de făcut. Obiectiv: să poată garanta producția de aur certificată 100% etică din ianuarie 2022. A apela la producători dedicați nu a fost suficient pentru că aceștia trebuiau să garanteze întregul lanț de custodie (de la achiziție până la produsul final) înainte de a putea vorbi despre subiect.

Materii prime

Dacă o generație cu totul nouă de designeri francezi a preluat recent subiectul, schimbarea este, evident, mai complicat de operat la Place Vendôme. Și totuși, multiplele eforturi inițiate în umbra presei în ultimii ani încep să dea roade. O îngrijorare ridicată de o clientelă din ce în ce mai tânără, care acum o face condiția sine qua non de cumpărare.

Rămâne doar să așteptăm să vedem apariția următoarelor metamorfoze care vor apărea de data aceasta nu dintr-o singură casă, ci din întreaga zonă. Prin urmare, Kering și Cartier le-au cerut concurenților să li se alăture sub bannerul „Inițiativa pentru ceasuri și bijuterii 2030”. O schimbare care în cele din urmă devine noua normalitate.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Simona Halep, schimbare radicală de look. Sportiva a renunțat la blond

Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.

Milionarul Nick Rădoi și-a făcut testamentul după ce a fost diagnosticat cu cancer

Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

Kate Middleton și William au luat o decizie neașteptată, după ce s-a aflat că prințesa suferă de cancer

Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.

Rihanna, protagonista unui pictorial incendiar pentru brandul ei de lenjerie intimă

Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.

Cât costă parfumurile făcute de Ramona Gabor

Ramona Gabor s-a stabilit în Dubai, acolo unde muncește ca fotomodel, dar are și propria afacere.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 7 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC