Bulgari, mutare importantă pe piața din India

Brandul italian de lux a lansat o mangalsutra, care a intrat pe piața de nunți.

La mai bine de șapte ani de la intrarea rapidă în India pe cont propriu în 2014, Bulgari a făcut un alt pas major cu introducerea unui mangalsutra special pentru piața locală. Alegerea unui mangalsutra atinge o tradiție adânc înrădăcinată în țară, precum și unul dintre sectoarele sale cu cea mai rapidă creștere: piața de nunți de 50 de miliarde de dolari.

Considerată o piesă sacră a gâtului purtată de o mireasă și purtată în restul anilor ei de căsătorie, mangalsutra are o semnificație emoțională și simbolică pentru femeile din India. Lansarea coincide îndeaproape cu alegerea de luna trecută a lui Priyanka Chopra Jonas ca ambasador al mărcii; ea a țesut împreună mangalsutra și a promovat ideea de modernitate.

„Ca femei, în prezent, suntem o contradicție cu privire la modul în care am fost crescuți față de modul în care vrem să fim”, a spus ea, referindu-se la propria luptă ca feministă. „Aș prefera să iau acea putere înapoi - în loc să spun că spargerea patriarhatului îmi cere să scap de tot m-a crescut. Aș prefera să fie ca și cum aș fi alegerea mea și aș vrea să-mi cumpăr frumoasa mangalsutra cu banii pe care îi câștig, și eu sunt cea care distruge patriarhatul.”

Mauro Di Roberto, director general al Unității de afaceri de bijuterii de la Bulgari, a aprobat acest lucru.

„Sentimentul meu este că reprezintă modernitatea și femeia care are ambiția de a fi contemporan”, a spus el, adăugând că ideea că bijuteria nu era neapărat un cadou, ci ar putea fi aleasă de femeie, împreună cu un partener sau chiar cumpărat de femeia însăși.

Inspirația pentru crearea bijuteriei provine din vechile monede romane și o veți vedea în cele cinci discuri ale siglei Bulgari inspirate din moneda antică. Împreună cu acea semnătură a mărcii, importante mai sunt mărgelele negre care leagă Bulgari de tradiția indiană și de cultura indiană. 

Este o piesă atât de modernă, încât o poți purta cu haine indiene și o poți purta cu haine occidentale. Bijuteria este realizată din aur galben de 18 karate, împodobit cu onix negru rotund și diamante și se vinde cu 4.780 dolari, doar în India.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Tom Cruise, distins cu Oscar onorific

Tom Cruise a primit un premiu onorific al Academiei Americane de Film în cadrul ceremoniei Governors Awards, duminică, 16 noiembrie, iar vedeta de cinema a ţinut un discurs emoţionant, scrie Variety.

Hotelul Marmorosch din Centrul Vechi este pregătit de Crăciun

Una dintre cele mai impunătoare și emblematice clădiri din Centrul Vechi al Capitalei, Hotelul Marmorosch, este pregătită de Crăciun, cu noi decorațiuni festive.

Hotelul Corinthia aprinde primele luminițe de Crăciun din București

Corinthia Grand Hotel du Boulevard, aflat pe Bulevardul Regina Elisabeta, anunță deschiderea oficială a sezonului sărbătorilor de iarnă și aprinde primele lumini de Crăciun din București.

Jacquemus introduce geanta Valérie, numită în amintirea mamei fondatorului brandului

Simon Porte Jacquemus, fondatorul casei de modă Jacquemus, dezvăluie starul celei mai recente colecții ale sale – geanta Valérie.

Un inel cu un diamant albastru s-a vândut la licitație cu 25 de milioane de dolari

„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.

Casa de modă Balmain are un nou director de creație

Casa de modă Balmain anunță că designerul Antonin Tron devine director de creație al brandului. Tron este cunoscut în industria modei pentru labelul Atlein, pe care l-a fondat în 2016.

Mădălina Ghenea, mesaj ferm după zvonurile despre motivul vizitei sale în România

Mădălina Ghenea a transmis un mesaj prin care a clarificat motivele vizitei sale în România.

Apple colaborează cu Issey Miyake pentru o geantă de telefon numită iPhone Pocket

Apple colaborează cu casa de modă Issey Miyake pentru o husă fashionable de telefon – aceasta se numește iPhone Pocket și vine sub forma unei genți din material textil elastic, care poate găzdui pur și simplu telefonul, dar poate să se și extindă astfel încât să încapă în ea câteva obiecte esențiale.

Mădălina Ghenea are un nou partener bogat

Mădălina Ghenea are un nou partener bogat cu care nu ezită să se afișeze prin București.

Meghan Markle se pregătește să revină în lumea filmului, după 8 ani de absență

Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.

Chanel lansează o carte de colecție editată de Sofia Coppola

Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Kering vinde către L'Oreal divizia de produse de înfrumusețare

Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
UE amendează Gucci, Chloé și Loewe cu 157 milioane de euro

Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Piața de resale a produselor de lux va ajunge la 360 de miliarde de dolari până în 2030

Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Producția de whisky a atins cel mai scăzut nivel din 2019

Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
A crescut numărul milionarilor în criptomonede

Numărul milionarilor în criptomonede a crescut la un nivel fără precedent și a ajuns la 241.700 de persoane în întreaga lume, potrivit raportului Crypto Wealth Report 2025, publicat recent de Henley & Partners, lider internațional în consultanță în domeniul rezidenței și cetățeniei, care prezintă date exclusive furnizate de firma globală de informații financiare New World Wealth.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Preţul aurului a atins un nou maxim istoric

Preţul aurului a atins marţi pe pieţele din Asia un nou maxim istoric de 3.508,73 dolari uncia, depăşind precedentul record de 3.500,10 dolari atins în luna aprilie, pe fondul aşteptărilor că Rezerva Federală americană va reduce dobânzile, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC