La mai bine de șapte ani de la intrarea rapidă în India pe cont propriu în 2014, Bulgari a făcut un alt pas major cu introducerea unui mangalsutra special pentru piața locală. Alegerea unui mangalsutra atinge o tradiție adânc înrădăcinată în țară, precum și unul dintre sectoarele sale cu cea mai rapidă creștere: piața de nunți de 50 de miliarde de dolari.
Considerată o piesă sacră a gâtului purtată de o mireasă și purtată în restul anilor ei de căsătorie, mangalsutra are o semnificație emoțională și simbolică pentru femeile din India. Lansarea coincide îndeaproape cu alegerea de luna trecută a lui Priyanka Chopra Jonas ca ambasador al mărcii; ea a țesut împreună mangalsutra și a promovat ideea de modernitate.
„Ca femei, în prezent, suntem o contradicție cu privire la modul în care am fost crescuți față de modul în care vrem să fim”, a spus ea, referindu-se la propria luptă ca feministă. „Aș prefera să iau acea putere înapoi - în loc să spun că spargerea patriarhatului îmi cere să scap de tot m-a crescut. Aș prefera să fie ca și cum aș fi alegerea mea și aș vrea să-mi cumpăr frumoasa mangalsutra cu banii pe care îi câștig, și eu sunt cea care distruge patriarhatul.”
Mauro Di Roberto, director general al Unității de afaceri de bijuterii de la Bulgari, a aprobat acest lucru.
„Sentimentul meu este că reprezintă modernitatea și femeia care are ambiția de a fi contemporan”, a spus el, adăugând că ideea că bijuteria nu era neapărat un cadou, ci ar putea fi aleasă de femeie, împreună cu un partener sau chiar cumpărat de femeia însăși.
Inspirația pentru crearea bijuteriei provine din vechile monede romane și o veți vedea în cele cinci discuri ale siglei Bulgari inspirate din moneda antică. Împreună cu acea semnătură a mărcii, importante mai sunt mărgelele negre care leagă Bulgari de tradiția indiană și de cultura indiană.
Este o piesă atât de modernă, încât o poți purta cu haine indiene și o poți purta cu haine occidentale. Bijuteria este realizată din aur galben de 18 karate, împodobit cu onix negru rotund și diamante și se vinde cu 4.780 dolari, doar în India.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.