Bulgari, mutare importantă pe piața din India

Brandul italian de lux a lansat o mangalsutra, care a intrat pe piața de nunți.

La mai bine de șapte ani de la intrarea rapidă în India pe cont propriu în 2014, Bulgari a făcut un alt pas major cu introducerea unui mangalsutra special pentru piața locală. Alegerea unui mangalsutra atinge o tradiție adânc înrădăcinată în țară, precum și unul dintre sectoarele sale cu cea mai rapidă creștere: piața de nunți de 50 de miliarde de dolari.

Considerată o piesă sacră a gâtului purtată de o mireasă și purtată în restul anilor ei de căsătorie, mangalsutra are o semnificație emoțională și simbolică pentru femeile din India. Lansarea coincide îndeaproape cu alegerea de luna trecută a lui Priyanka Chopra Jonas ca ambasador al mărcii; ea a țesut împreună mangalsutra și a promovat ideea de modernitate.

„Ca femei, în prezent, suntem o contradicție cu privire la modul în care am fost crescuți față de modul în care vrem să fim”, a spus ea, referindu-se la propria luptă ca feministă. „Aș prefera să iau acea putere înapoi - în loc să spun că spargerea patriarhatului îmi cere să scap de tot m-a crescut. Aș prefera să fie ca și cum aș fi alegerea mea și aș vrea să-mi cumpăr frumoasa mangalsutra cu banii pe care îi câștig, și eu sunt cea care distruge patriarhatul.”

Mauro Di Roberto, director general al Unității de afaceri de bijuterii de la Bulgari, a aprobat acest lucru.

„Sentimentul meu este că reprezintă modernitatea și femeia care are ambiția de a fi contemporan”, a spus el, adăugând că ideea că bijuteria nu era neapărat un cadou, ci ar putea fi aleasă de femeie, împreună cu un partener sau chiar cumpărat de femeia însăși.

Inspirația pentru crearea bijuteriei provine din vechile monede romane și o veți vedea în cele cinci discuri ale siglei Bulgari inspirate din moneda antică. Împreună cu acea semnătură a mărcii, importante mai sunt mărgelele negre care leagă Bulgari de tradiția indiană și de cultura indiană. 

Este o piesă atât de modernă, încât o poți purta cu haine indiene și o poți purta cu haine occidentale. Bijuteria este realizată din aur galben de 18 karate, împodobit cu onix negru rotund și diamante și se vinde cu 4.780 dolari, doar în India.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Îngrijirea pielii | Aceste ingrediente nu trebuie amestecate niciodată

Știm cu toții că uleiul și apa nu se amestecă bine, dar știați că vitamina C nu se combină cu retinolul, deoarece acest lucru poate duce la dezastru?

Furmark | Ce trebuie să știți despre noua certificare pentru sectorul blănurilor

Blana este unul dintre cele mai controversate subiecte din lumea modei, iar Furmark își propune să schimbe percepția asupra acesteia. Multe case de modă proeminente de lux și alte mărci de modă durabile au evitat utilizarea blănii în produsele lor din cauza îngrijorărilor legate de bunăstarea animalelor și de efectul negativ al comerțului asupra vieții sălbatice.

Lansare Apple | Noile produse ale gigantului tech

Apple a dezvăluit, luni, noi procesoare, laptopuri și AirPods. Este al doilea eveniment Apple din această toamnă și înseamnă că are acum gadgeturi gata de livrare pentru a le așeza sub brad de Sărbători.

Un iaht pentru Hollywood. Trimaranul inspirat de fetele Bond are piscină infinită și dormitor situat pe două niveluri

Lumea a fost întotdeauna fascinată de James Bond de zeci de ani și, cu cel mai recent film „No time to Die”, care a ajuns în cinematografe, oamenii nu au mai avut altceva de discutat.

Centenar Chanel No. 5 | Chanel dezvăluie primul său calendar Advent

Cu ocazia centenarului parfumului său iconic, casa parizian[ dezvăluie un calendar Advent pentru prima dată în istoria sa. O piesă excepțională, într-o ediție limitată.

Creatoarea Maria Lucia Hohan, dată în judecată! Ce acuzații i se aduc

Scandalul dintre Maria Lucia Hohan și fostul ei angajat Nicolae Narcis Moroșeanu a ajuns în faţa instanţei. Bărbatul o acuză pe creatoarea de modă că a început să-l înjure, să-l terorizeze și să-l umilească public.

Bugatti Centodieci, de 9,6 milioane de dolari, este cu un pas mai aproape de producție

Unul dintre cele mai exclusiviste modele de Bugatti din toate timpurile este aproape gata să-și ocupe locul la linia de start.

Aceste iPhone 13 Pro personalizate sunt inspirate de ceasurile Rolex. Au un preț pe măsură!

Sunteți cu adevărat înstărit dacă aveți un Rolex de etalat, un supercar de condus și o carcasă super-exclusivă pentru cel mai nou iPhone 13 Pro Max.

Michael Kors x 007: colaborarea care aduce glamourul Bond în garderoba ta de călătorie

Odată cu mult așteptata premieră a noului film Bond „No Time to Die”, urmează acum o cooperare exclusivă cu Michael Kors. Parteneriatul „MMK x 007” se concentrează pe glamourul și aventura pe care o reprezintă atât firma Bond, cât și marca Michael Kors.

Tendințe de toamnă | Manichiura americană schimbă definiția manichiurii franțuzești

În Statele Unite, manichiura franțuzească este mai simplă, dar cu atât mai colorată.

Jennifer Gates, nuntă extravagantă la New York

Jennifer Gates, fiica cea mare a lui Bill Gates, în vârstă de 25 de ani, se pregătește să se căsătorească cu logodnicul ei, Nayel Nassar.

Licitații | Tabloul rar de Botticelli estimat la 40 de milioane de dolari

Pentru a satisface una dintre cele mai mari fantezii ale cunoscătorilor de artă, casa de licitații Sotheby’s este pregătită să vândă un portret din secolul al XV-lea al artistului renascentist - Sandro Botticelli la viitoarea sa vânzare Old Masters din New York. Intitulată „Omul durerilor” (aprox. 1500), se așteaptă ca piesa să aducă aproape 40 de milioane de dolari.

Apple anunță un deficit de telefoane iphone 13

Apple ar putea reduce numărul de iPhone-uri 13 pe care le va produce în acest an cu până la 10 milioane de unități din cauza lipsei de cipuri pe fondul unei crize la nivel mondial a lanțului de aprovizionare care a determinat Casa Albă să avertizeze că „vor exista lucruri pe care oamenii nu le pot obține” de Craciun.

hourglass_full 4 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile „vegane” sunt viitorul industriei automobilelor

O viață vegană și-a făcut loc în fiecare casă. La început, era limitată doar la alimente, dar în scurt timp a pătruns și în alte industrii. Moda nu este străină de elementele vegane. Mărci renumite precum Hermes, Gucci, Stella McCartney, Hugo Boss și alții au îmbrățișat acest curent.

hourglass_full 5 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Savage x Fenty își va deschide primele magazine fizice

Marca de lenjerie a Rihannei, Savage x Fenty, este disponibilă în prezent doar online. Cântăreața intenționează să deschidă magazine fizice în Statele Unite și Europa până în anul 2022.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mercedes-Maybach colaborează cu Virgil Abloh la un proiect care va redefini călătoriile de lux durabile

Mercedes-Benz a colaborat cu Virgil Abloh pentru a crea un concept unic numit Project Geländewagen. Creația de neratat împodobită în alb a prezentat o abordare interesantă a iconicului G-Wagen transformat într-o mașină de curse.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
S-a născut grupul Lanvin - cu noi investitori

Compania japoneză Itochu Corp și producătorul chinez de încălțăminte Stella International se numără printre noii parteneri. Noua entitate redenumită deține mărci precum Lanvin, Sergio Rossi, Wolford, St John Knits și Caruso.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Casa Dior are un nou director de parfumuri

Francis Kurkdjian tocmai a fost numit director pentru crearea parfumurilor pentru casa Christian Dior, cea mai provocatoare poziție din lume.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ECONOMIC