Aceasta este cea mai mare fabrică de bijuterii prețioase monobrand din lume. Spațiul vast din zona rurală din Valenza, Italia, este considerat de către brand drept un testament al garantării faptului că produsele sale sunt „fabricate în Italia”.
De asemenea, compania intenționează să angajeze 500 de noi meșteșugari și să creeze un total de 1 600 de locuri de muncă până în 2029; în plus, a înființat o școală pentru a instrui potențialii angajați și bijutierii aspiranți. Cu toate acestea, fabrica va produce doar bijuterii pentru Bulgari. Producția este pentru toate nestematele sale, inclusiv pentru bijuteriile de lux.
Cu toate acestea, extinderea este mai mult decât o simplă creștere a producției. Producția va permite internalizarea unei mai mari părți din procesul de artizanat, precum și dezvoltarea de noi tehnici. Desigur, este, de asemenea, o dovadă incredibilă de previziune pentru a readuce producția în interiorul granițelor cât mai mult posibil într-un moment în care comerțul global se află într-un punct de cotitură.
De asemenea, compania este hotărâtă să își mențină producția sustenabilă. Într-un efort de a respecta împrejurimile sale bucolice, clădirea funcționează pe bază de energie regenerabilă cu un sistem geotermal și peste 4 100 de panouri solare. Acesta acoperă până la 50 % din energia necesară la fața locului, în timp ce restul este furnizat de alte surse regenerabile. Clădirea are, de asemenea, o politică fără plastic și există chiar și o fermă de albine pe teren care produce miere Bulgari.
Dar cea mai importantă parte a fabricii este școala, care va transmite cunoștințe generațiilor viitoare de bijutieri. Cu toate astea, nu este neobișnuit ca atât casele de bijuterii, cât și cele de ceasornicărie să sprijine școlile care formează și recrutează noi talente, deoarece devine din ce în ce mai dificil să se găsească lucrători care doresc să urmeze tehnici meșteșugărești calificate.
De la deschiderea fabricii originale din Valenza în 2017, fabrica a înregistrat deja o creștere de la 370 de locuri de muncă la 1.100 în prezent. Și nu se oprește aici.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.