Bugatti Home îmbină perfect peste un secol de moștenire Bugatti cu designul avangardist. La Săptămâna Designului de la Milano din acest an, spectatorii au fost întâmpinați cu o expoziție a mașinii super sport Bugatti de 5 milioane de dolari, Mistral, care a condus la o gamă de mobilier de casă uimitor și sofisticat.
Linia de mobilier întruchipează esența Bugatti, realizată din materiale de cea mai bună calitate, cum ar fi stejarul european cu por deschis, sticla, elementele metalice și lacul metalic, juxtapuse cu elemente tehnologice moderne pentru a crea contraste jucăușe. Cantități mari de sticlă, inspirată de celebra „linia C” Bugatti, au fost folosite pentru a crea piese de excepție, în timp ce țesături naturale precum cașmirul, lâna, pielea și mătasea au dat viață colecției.
Piesele marcante includ canapeaua modulară Type_1 și șezlongul, care emană eleganța unui supermașini. Masa de sufragerie Type_4 și scaunele Type_5, realizate din materiale ușoare precum fibra de carbon și aluminiul pictat manual sunt un ecou al eleganței designului Bugatti. Biroul inovator Type_7 are sertare integrate aproape invizibile, adăugând intriga funcționalității.
Fără îndoială, cea mai impresionantă piesă a colecției este canapeaua TYPE_3, reînviind glamourul anilor 1970 cu logo-ul Bugatti în emblematic „Bugatti Blue”. Disponibil în variante de fotoliu, șezlong și pouf, adaugă o notă de lux oricărui spațiu.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Sanlorenzo a devenit parte a scenei artistice globale, cel mai recent odată cu centrul de artă Casa Sanlorenzo din Veneția. Alți producători folosesc arta plastică pentru a se orienta către lumi noi.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Chanel a lansat o ediție limitată de ceasuri J12 Bleu pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a modelului. Cu mai multe iterații care culminează cu remarcabilul J12 Diamond Bleu Tourbillon, colecția subliniază angajamentul continuu al Chanel față de inovarea materialelor.
Casa elvețiană de orologerie Vacheron Constantin a prezentat oficial cel mai complicat ceas de mână mecanic realizat vreodată, scrie CNN.
Chopard a dezvăluit Insofu Collection, o colecție de Haute Joaillerie realizată dintr-un singur smarald brut. Această linie extraordinară marchează pentru a doua oară în istoria casei faptul că o întreagă colecție de bijuterii de lux a fost creată dintr-o singură piatră prețioasă brută.