În urmă cu doar câteva zile, mărci precum Lamborghini și Mercedes-Benz și-au anunțat incursiunea în lumea încă neînțeleasă, dar din ce în ce mai apreciată a NFT-urilor (jetoane non-fungibile). Și acum producătorul francez Bugatti este cel care dă semne că are aceeași intenție.
Bugatti s-a asociat cu retailerul britanic de bunuri de lux Asprey și va lansa un NFT unic care va fi asociat cu o sculptură personalizată a uneia dintre mașinile sale.
Deși nu au fost dezvăluite alte detalii despre modelul care va inspira această lucrare, nici dimensiunile sau prețul acestuia, se știe că acesta va fi conceput în noul studio digital al brandului londonez, proiectat, dezvoltat și fabricat folosind tehnicile de producție Vanguard.
Arta este și a fost o parte integrantă a moștenirii Bugatti, care se întinde pe mai bine de 112 ani. Fondatorul, Ettore Bugatti, s-a născut într-o familie de designeri celebri și maeștri sculptori. Tatăl său, Carlo Bugatti, a fost un artist, designer și argintar recunoscut internațional, care și-a insuflat dragostea pentru măiestrie și inovație în Ettore, valori care rămân mereu prezente în ADN-ul firmei franceze care va crea acum aceste obiecte de artă extrem de exclusiviste, capodopere ale viitorului.
Fondată în Anglia în 1781, Asprey a fost mult timp considerat vârful luxului, oferind produse unice. Asprey se adresează celor mai pretențioși și prestigioși clienți ai lumii, inclusiv Casa Regală și șefi de stat. Astăzi, inovația tehnologică și căutarea perfecțiunii sunt cele care unesc cele două mărci într-un proiect inedit.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.