Brandul de modă de lux Off-White a început să accepte plăți cu criptomonede în magazinele sale emblematice din Paris, Milano și Londra, a informat joi Vogue Business.
Off-White, care a generat un venit estimat la 7 miliarde de dolari anul trecut, va accepta bitcoin, ether, binance coin, XRP, tether și USDC de la Circle. Brandul, fondat de regretatul Virgil Abloh, se alătură unei liste tot mai mari de mărci de modă de lux care acceptă criptomonede, inclusiv Hublot și linia italiană de îmbrăcăminte stradală Philipp Plein. Acceptarea activelor digitale este un alt semn al apetitului în creștere în rândul mărcilor majore susținute de o infrastructură de plată din ce în ce mai sofisticată.
Se pare că Off-White va folosi furnizorul de plăți din Berlin Lunu pentru a facilita plățile digitale și pentru a ajuta brandul de modă să susțină prețuri volatile printr-un sistem de arbitraj la punctul de vânzare cripto-la-valută. Sistemul Lunu combină un terminal și un widget cu un serviciu de procesare care desfășoară „licitații instantanee”.
Acest sistem, bazat pe un grup de arbitrageri independenți, atribuie prețul de piață pentru schimbul cripto-to-fiat, în timp ce oracolele sistemelor monitorizează și verifică tranzacțiile în blockchain-uri terțe, potrivit site-ului web al lui Lunu.
„Acesta este un alt pas important în creșterea mărcii care privește spre viitor, inclusiv tehnologiile Web 3.0, înțelegerea nevoilor și dorințelor bazei de clienți în continuă evoluție”, potrivit unui comunicat al companiei.
Majoritatea consumatorilor Off-White constă în principal din generația Y sau „ milenarii” – cei născuți între 1981 și 1996. De asemenea, se întâmplă să fie unul dintre cei mai mari adoptatori ai industriei criptografice.
Compania Off-White, care a fost înființată la Milano în 2012, este deținută în majoritate de LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, după ce anul trecut a achiziționat un pachet de 60% din acțiuni. Compania-mamă a mărcii, New Guards Group, a fost achiziționată de piața de lux Farfetch pentru 675 de milioane de dolari în august 2019.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.