Fiecare dintre cele cinci parfumuri este un omagiu adus orașului Veneția, dar și elementului care stă la baza succesului casei de modă: pielea (semnătura brandului Bottega Veneta este împletitura din piele denumită Intrecciato). Inspirate de acest element, esențele celor cinci parfumuri se împletesc pentru a crea o suită de arome captivante.
Colpo di Sole este un parfum mediteranean, ce îmbină note de ulei Angelica cu flori de portocal din Maroc. Come With Me are o aroma elegantă, ce include note citrice, precum bergamotă italiană, combinate cu accente pudrate, precum uleiul de iris. Acqua Salé este un parfum lemnos, cu note de labdanum din Spania și ulei de ienupăr din Macedonia, evocând mirosul de apă de mare pe piele. Déjà Minuit este sofisticat și seducător, un parfum care îmbină flori de geraniu din Madagascar cu cardamom din Guatemala. Alchemie este o esență tare, care include note de piper roz brazilian și mir somalez.
Sticlele în care sunt încapsulate cele cinci parfumuri au fost de asemenea gândite pentru a spune o poveste. Acestea au fost realizate astfel încât să imite măiestria artizanală a producătorilor de sticlărie Murano, iar micile bule din interiorul sticlelor vor să ducă cu gândul la apele tulburi din lagunele Veneției. Influența micului oraș italian este vizibilă și în alte detalii, precum capacele din lemn care imită țărușii din porturile de gondola, sau piedestalele sticlelor, care sunt realizate din marmură venețiană.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Finețe, transparență și lejeritate: Ghost Lash redefinește discret frumusețea ochilor.
Actrița și antreprenoarea Blake Lively revine în prim-plan cu noi produse din gama sa de îngrijire a părului, Blake Brown, la aproape un an de la lansarea acesteia.
10 OBICEIURI CARE ÎȚI POT DISTRUGE PĂRUL ȘI CUM SĂ LE EVIȚI
Kim Cattrall joacă în noua campanie Pillow Talk Soulmates a lui Charlotte Tilbury, care celebrează dragostea de sine și încrederea în sine.
Exfolierea scalpului este un pas cheie în menținerea părului sănătos.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a