Fiecare dintre cele cinci parfumuri este un omagiu adus orașului Veneția, dar și elementului care stă la baza succesului casei de modă: pielea (semnătura brandului Bottega Veneta este împletitura din piele denumită Intrecciato). Inspirate de acest element, esențele celor cinci parfumuri se împletesc pentru a crea o suită de arome captivante.
Colpo di Sole este un parfum mediteranean, ce îmbină note de ulei Angelica cu flori de portocal din Maroc. Come With Me are o aroma elegantă, ce include note citrice, precum bergamotă italiană, combinate cu accente pudrate, precum uleiul de iris. Acqua Salé este un parfum lemnos, cu note de labdanum din Spania și ulei de ienupăr din Macedonia, evocând mirosul de apă de mare pe piele. Déjà Minuit este sofisticat și seducător, un parfum care îmbină flori de geraniu din Madagascar cu cardamom din Guatemala. Alchemie este o esență tare, care include note de piper roz brazilian și mir somalez.
Sticlele în care sunt încapsulate cele cinci parfumuri au fost de asemenea gândite pentru a spune o poveste. Acestea au fost realizate astfel încât să imite măiestria artizanală a producătorilor de sticlărie Murano, iar micile bule din interiorul sticlelor vor să ducă cu gândul la apele tulburi din lagunele Veneției. Influența micului oraș italian este vizibilă și în alte detalii, precum capacele din lemn care imită țărușii din porturile de gondola, sau piedestalele sticlelor, care sunt realizate din marmură venețiană.
Căutarea s-a încheiat. Demna Gvasalia a fost anunțat ca fiind noul director de creație la Gucci, alăturându-se unei noi runde de schimbări și numiri de designeri luna aceasta.
Donatella Versace, una dintre cele mai cunoscute creatoare de modă din industrie, se va retrage din funcția de director de creație al brandului Versace, după aproape trei decenii în această funcție la compania fondată de fratele sau Gianni, transmite Reuters.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Bernie Ecclestone, fostul patron al Formulei 1, a declarat la finalul lui 2024 că-și va vinde colecția impresionantă de 69 de mașini, în care se regăsesc Ferrari-uri cu care au concurat campionii mondiali de F1.
Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.
Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a
Prada a început negocierile pentru a cumpăra brandul de modă Versace de la compania americană Capri Holdings la un preț care ar depăși 1,5 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.