Gențile Bottega îi fac pe oameni să se gândească mai întâi la felul în care arată, urmat de cât costă. Marca a oferit lumii încă o geantă cu buget mare, cu un aspect fabulos. Este vorba despre minunata geantă Double Kalimero.
Este alegerea ideală pentru cei care pur și simplu nu se pot sătura de Bottega Veneta. Directorul de creație al Bottega Veneta, Matthieu Blazy, a realizat acest lucru și a dublat bunătatea actualului it-bag al mărcii. Dacă nuanța vibrantă de galben „Polen” nu este culoarea ta, atunci Double Kalimero vine într-un ton mai sigur de „Bitter Chocolate” pentru cei care preferă moda atemporală. Poate arăta ca o geantă împărțită în două, dar unele lucruri rămân neschimbate - o curea de umăr ca o frânghie pentru a menține echilibrul și a transporta geanta.
Accesoriul prezintă țesătura Intreccio, accesorii din alamă Muse și două huse de pânză interioare detașabile cu șnur. Geanta Bottega Veneta este orice altceva dar nu ieftină. De fapt, este relativ scumpă, deoarece geanta Double Kalimero se vinde cu amănuntul la 10.500 de dolari. Prețul uluitor nu le-a descurajat pe fashioniste să pună mâna pe senzația sezonului.
Conform noului sistem denumit „Certificat de artizanat”, achizițiile îți vor oferi și un program de garanție pe viață pentru gențile Bottega Veneta începând cu noiembrie 2022. Programul include un „serviciu de îngrijire gratuit” și permite „reparații și reîmprospătare nelimitate” pentru toate gențile de mână.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.