În timp ce Louis Vuitton întruchipează dorința de călătorie, Hermès prețuiește patrimoniul, iar Chanel emană feminitate, Bottega Veneta oferă un paradis exclusiv în Veneția pentru cei mai fideli clienți ai săi.
„Bottega Veneta, spre deosebire de multe alte mărci, nu este legată de un singur fondator. S-a născut din pasiunea unui grup de oameni. Acest spirit de comunitate este extrem de important pentru noi și merge dincolo de brand. Există un sentiment de reuniune și de schimb reciproc. Ceea ce am vrut să facem este să oferim un spațiu fizic spiritului”, a declarat Leo Rongone, CEO-ul mărcii.
Această nouă „reședință culturală” din Veneția, situată în Palazzo Soranzo Van Axel, un palat gotic din secolul al XV-lea, în cartierul retras Cannaregio, îmbină esența unui salon VIP, a unui grup de artiști și a unui muzeu de patrimoniu.
Prin menținerea unei legături intime cu universul Bottega Veneta, salonul se detașează de caracterul comercial al ofertelor altor mărci de lux, cum ar fi saloanele Gucci, magazinele couture Balenciaga și buticurile private Chanel.
Interioarele, lucrările de artă și mobilierul, toate curatoriate de directorul de creație Matthieu Blazy, reflectă această abordare unică. Totodată, Bottega Veneta deschide noi uși pentru artizani și le acordă acestora darul vizibilității în fața clientului ultra-high-net-worth.
The North Face și SKIMS fac echipă pentru o colecție care îmbină stilul și performanța.
Dorian Popa a fost cucerit iremediabil de Statele Unite ale Americii și vrea să petreacă sărbătorile de iarnă într-un oraș care se pregătește cum se cuvine pentru el.
Waterdrop anunță lansarea colecției de termosuri multifuncționale din oțel inoxidabil Waterdrop Novak Djokovic, în ediție limitată, ghidată de misiunea de a încuraja oamenii să bea mai multă apă și să reducă utilizarea plasticului.
Jaguar a prezentat prototipul primei sale mașini electrice, denumită Jaguar 00, dar a primit o serie de reacții amestecate, de la admirație, la critici, în special pentru dimensiunea modelului.
Dupa aproape 5 ani de restaurari si reabilitari, catedrala Notre Dame din Paris va fi deschisa publicului larg incepand cu data de 8 decembrie.
Fie că aveți un câine sau o pisică, există multe modalități de a le răsfăța.
Un inel impresionant cu diamante colorate este vedeta viitoarei licitații de bijuterii a celebrei case Christie’s, inelul de 5.7 carate ar putea atinge 8 milioane dolari la licitația Magnificent Jewels.
SKIMS a anunțat cea mai recentă colaborare a sa, care va fi cu Dolce&Gabbana, un brand cu un trecut oarecum tumultuos, ca să nu spun mai mult.
Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.
evian face echipă cu Pharrell Williams și marca sa de îngrijire a pielii Humanrace pentru a lansa o sticlă în ediție limitată care celebrează bunăstarea corpului și a minții.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.