Numărul 01 a fost lansat online miercuri cu o varietate de colaboratori de diferite vârste, talente și medii, inclusiv Barbara Hulanicki, Missy Elliott și Tyrone Lebon. Jurnalul, care conține fotografii originale, filme, imagini ale colecției și reclame vintage juxtapuse cu scurte videoclipuri CGI, va fi publicat online de patru ori pe an și va coincide cu lansarea colecțiilor Bottega din magazin. De asemenea, vrea să reflecte starea de spirit a fiecărei colecții, primul număr analizând ideea de domesticitate.
„Este vorba de a permite oamenilor să se cufunde în lumea noastră - luându-și timpul mai degrabă decât să deruleze pe un feed”, a spus Daniel Lee, directorul creativ al Bottega Veneta. El a spus că este interesat să exploreze „un ritm mai lent în consumarea culturii astăzi”.
Jurnalul permite ca lucrările artiștilor și fotografilor - și imaginile din colecțiile Bottega - să fie văzute într-un format mai mare și mai măgulitor, mai degrabă decât micșorate pentru a se potrivi cu ecranul unui telefon mobil. Spre deosebire de unele rețele sociale, aceste povești vizuale nu dispar doar după câteva ore sau zile.
Lee a adăugat că accentul pus pe o publicație trimestrială oferă o „oportunitate cu adevărat interesantă de a lucra cu artiștii noștri și comunitatea noastră și de a crea imagini, sunet și film. Este vorba de extinderea universului nostru și de a da un sens suplimentar produsului.” Designerul crede că „social media reprezintă omogenizarea culturii. Simt că toată lumea vede în mod constant același flux de informații. La Bottega Veneta, suntem cu toții interesați de promovarea individualității, așa că am vrut doar să o facem în felul nostru.”
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.