Într-un interviu exclusiv acordat publicației PEOPLE, Lively a vorbit pentru prima oară despre parcursul brandului de la debutul său în iulie 2024 și despre noile produse – trei spray-uri pentru păr și corp – lansate la cererea consumatorilor.
Deși atenția publicului s-a îndreptat recent mai degrabă spre scandalul mediatic în care este implicată alături de actorul și regizorul Justin Baldoni, Lively rămâne concentrată pe afacerea sa, subliniind că nu este vorba despre o simplă asociere de imagine, ci despre o pasiune autentică.
Lansarea celor trei noi spray-uri parfumate pentru păr și corp din gama Blake Brown nu a fost niciodată parte din planul inițial al lui Blake Lively. Într-un moment în care multe vedete se limitează la a-și pune numele pe ambalaje, actrița a ales să asculte cu atenție nevoile reale ale celor care folosesc produsele ei. La aproape un an de la debutul brandului, Lively spune că noua linie a apărut tocmai pentru că publicul i-a cerut-o direct.
„Nu, nu era ceva ce intenționam să facem. A fost un răspuns la comunitatea noastră care spunea ‘Vă rugăm, faceți un parfum’. Eu le spuneam: ‘Este deja în produs.’ Iar ei ziceau: ‘Nu, vreau să-l pot reaplica după sală sau pe parcursul zilei’”, a povestit Blake, în interviul acordat publicației PEOPLE.
Vedeta a observat că mulți oameni nu obișnuiesc să ia cu ei produse precum leave-in-ul sau șamponul uscat, însă caută soluții simple pentru a-și reîmprospăta părul pe parcursul zilei. Așa a apărut ideea spray-urilor parfumate, ușor de folosit oriunde.
Actrița a colaborat cu unul dintre cei mai buni parfumieri pentru a obține exact notele pe care și le dorea.
„Întotdeauna îmi suprapun parfumurile. În fiecare zi, când mă dau cu parfum, combin arome diferite, chiar și dacă parfumul e cunoscut, vreau să aibă un twist. E ca acel umami din mâncare”, a explicat ea.
Un alt aspect important pentru ea a fost ca noile produse să aibă și un aspect elegant.
„Am vrut să arate ca o sticlă de parfum retro. Să aibă eleganță, dar să fie și ușor de aruncat în geantă”, mai spune actrița.
Într-un an de la lansarea Blake Brown, Blake a învățat că adaptabilitatea este importantă. Chiar dacă echipa ei considera că parfumul produselor este suficient de prezent în formulele inițiale, cererea constantă din partea consumatorilor a dus la dezvoltarea unei game complet noi.
„Niciodată nu am plănuit să fac parfumuri pentru păr și corp, dar ne-am adaptat. E important să te lași ghidat de ce iubesc oamenii. Dacă doar îți pui numele pe ceva, probabil e ușor. Dar nu mi s-ar părea satisfăcător. Nu sunt genul acela de persoană. Sunt Fecioară, ne plac detaliile”, a spus ea.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.