Bitcoin a intrat în zona de pericol

Bitcoin s-a apropiat de cel mai scăzut nivel din ultimele trei săptămâni, entuziasmul legat de creșterea uriașă din ultimele luni lăsând loc îngrijorărilor că prețul criptomonedei ar fi prea ridicat, relatează Bloomberg.

Moneda digitală a scăzut cu 5,9% joi, coborând sub pragul de 33.000 de dolari. Prețul bitcoin a continuat să fluctueze în jos după ce a depășit pentru prima dată 40.000 de dolari, existând tot mai multe speculații că piața ar fi într-o bulă.

Deși prețurile în creștere vertiginoasă ale criptomonedelor au alimentat achizițiile speculative ale cumpărătorilor individuali, ele i-au făcut pe investitorii profesioniști reticenți să cumpere la preț de maxim.

Alții văd o întoarcere la o bulă speculativă precum cea care a provocat prăbușirea criptomonedei în 2017.

„Bitcoin tocmai a intrat în zona de pericol”, afirmă Edward Moya, analist senior al platformei de trading Oanda, avertizând însă că „acesta nu pare să fie sfârșitul bulei cripto”.

Criptomoneda este acum pe punctul de a înregistra al doilea declin săptămânal pentru prima dată de la începutul lunii noiembrie a anului trecut.

Prețul bitcoin a scăzut cu aproape 20% după maximul de peste 40.000 de dolari înregistrat la începutul lui ianuarie.

Bitcoin a crescut cu peste 260% în ultimele 12 luni - o călătorie stelară, notează experții, citați de CNN - totuși deținerea activului este plină de riscuri, inclusiv schimbări dramatice în prețurile criptomonedelor. Dar există mai multe modalități prin care investitorii pot obține o parte din boom-ul bitcoin fără a investi direct în bitcoin.

Mai multe companii care încasează creșterea bitcoinului sunt tranzacționate public. Investitorii care doresc expunerea la bitcoin pot cumpăra, de asemenea, popularul Grayscale Bitcoin Trust. „Există modalități de a obține expunere la bitcoin fără a deține bitcoin”, a spus Daniel Polotsky, CEO și fondator al CoinFlip, un bancomat Bitcoin care permite utilizatorilor să cumpere criptomonede cu numerar.

Acțiunile legate de Bitcoin sunt, de asemenea, imprevizibile și uneori se pot arunca chiar și pe vești bune. Asta pentru că prețurile lor sunt atât de strâns legate de prețurile bitcoin.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC