Billie Eilish se teme că unii interpretează greșit de ce se îmbracă așa cum o face. Cântăreața piesei „Bad Guy”, în vârstă de 17 ani, a avut un an foarte activ - nu doar că a ajuns cu un album de debut în topurile din întreaga lume, dar Eilish a vândut deja biletele pentru un turneu și a primit șase nominalizări la Grammy. Însă experimentarea unei astfel de faime (pe care ea a descris-o anterior drept „brutală”) a adus în atenția comentatorilor și atenției mass-media corpul ei, o problemă pe care a crezut că a rezolvat-o definindu-și stilul personal încă de la bun început. Tânăra artistă speră să încheie într-un final conversația despre corpul său pe care încearcă să-l ascundă în mod eficient purtând haine cât mai largi și supradimensionate, dar acum, Eilish spune că de fapt multe persoane au înțeles acest lucrur exact pe dos.
"Cred că mesajul meu este uneori greșit înțeles", a spus Eilish. „Uneori primesc aceste mesaje de la părinți în genul: „Îți mulțumesc că te îmbraci așa cum o faci și o înveți pe fiica mea să nu se îmbrace ca o curvă”, iar eu sunt șocată și mă gândesc „Whoa, acesta este opusul mesajului meu. Dimpotrivă, dacă e ceva ce încerc să învăț pe oricine este ca oricine să poarte ce vrea.”
Ea a mai vorbit pentru revista ELLE la începutul acestui an despre raționamentul din spatele deciziilor sale vestimentare - care constau adesea în pantaloni scurți supradimensionați, tricouri și haine idem - precum și despre frustrările sale cu privire la modul în care oamenii o judecă pe nedrept în funcție de corpul ei. „Ideea nu este, „Hei, hai să rușinăm acum aceste fete pentru că nu se îmbracă ca Billie Eilish”, a spus ea pentru revistă „Mă înnebunește. Port o cămașă supradimensionată pentru ca tu să nu te simți inconfortabil cu privire la sânii mei!”
Eilish a spus că sânii ei au fost o problemă pentru ea toată adolescența, motiv pentru care alege să îi acopere.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză