Constructorul britanic de lux avea de gând să prezinte Mulliner Bacalar la Salonul Internațional Auto de la Geneva, însă acesta a fost anulat din cauza epidemiei de coronavirus. La fel ca mulți alți producători auto care urmau să participa la Salonul auto, Bentley a decis să prezinte mașina online.
Bacalar este o Barchetta, adică un model decapotabil care nu oferă niciun fel de acoperiș. Barchetta înseamnă în italiană barcă mică. Așadar, în caz de ploaie, bolidul ar trebui lăsat în garaj. Modelul are tracțiune integrală și este propulsat de un motor V12 care produce 650 de cai-putere. Bentley Mulliner Bacalar oferă o transmisie automată cu 8 trepte, iar puterea se va duce de obicei către roțile din spate, însă poate merge și către cele din față în cazul în care sistemele mașinii detectează o lipsă de tracțiune.
Modelul Bacalar este denumit după un lac din peninsula Yucatan din Mexic, iar în afara mânerelor ușilor, mașina nu împrumută nimic de la alte modele Bentley.
Finisajele interioare sunt făcute din lemn care provine de la copaci conservați natural timp de 5.000 de ani în râuri și lacuri din Marea Britanie. Îmbătrânirea lemnului timp de 5.000 de ani într-un mediu umed i-a oferit acestuia o culoarea neagră specială. După ce a fost extras din apă, lemnul a fost uscat în condiții controlate pentru a nu fi distrus.
Modelul Bacalar face parte dintr-o nouă linie de mașini foarte rare și personalizate, destinate celor mai bogați clienți. Toate cele 12 modele Bentley Bacalar au fost deja vândute pe bază de precomandă.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.