COVORUL ROȘU DE LA CANNES a aparținut dintotdeauna cinematografiei - dar din când în când, cineva pășește pe el și rescrie povestea. Marți, 13 mai, Bella Hadid va face exact asta, revenind pe Croisette nu în costum, ci în personaj: în rolul de imagine al celui mai personal capitol de Haute Joaillerie Chopard de până acum.
Pentru deschiderea celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, Hadid va purta una dintre cele 78 de creații unice din Universul Carolinei - cea mai recentă ediție a Colecției Covor Roșu Chopard, concepută în fiecare an de co-președinta și directoarea artistică Caroline Scheufele. Însă tema din acest an nu urmează arcul tradițional al basmelor sau al istoriei cinematografice. În schimb, se plonjează în interior, explorând propriile inspirații ale lui Scheufele - de la grădina casei sale de pe Lacul Geneva până la fascinația sa pentru constelații, animale și haute couture.
Rezultatul? O colecție de vis de piese unice. O panteră cu diamant în echilibru pe o semilună. Cercei înfloriți cu petale de opal. Un spaniel realist, realizat cu diamante albe, negre și de culoarea coniacului. Un smarald cabochon de 129 de carate, montat într-un choker asemănător dantelei, și un motiv de inimă reimaginat în safire și rubine roz. Doar câteva dintre piesele importante dintr-o colecție creată pentru a uimi - și pentru a spune o poveste.
Bineînțeles, Hadid nu are nevoie de nicio prezentare nici la Chopard, nici la covorul roșu de la Cannes. Ambasador global al casei din 2024, ea a devenit sinonimă cu cele mai impresionante momente de modă ale Festivalului - de la siluete minimaliste la strălucire maximalistă. Anul trecut, a apărut într-o serie de ținute Chopard Haute Joaillerie pe tot parcursul Festivalului, inclusiv o pereche impresionantă de cercei cu diamante, model candelabru.
Scheufele a spus adesea că fiecare piesă din Colecția Red Carpet este „o scenă”, iar Cannes - cea mai fotografiată scară din lume - este scena tuturor scenelor. Anul acesta, Scheufele va fi prezentă pentru a celebra ocazia, reafirmând parteneriatul de durată al Casei cu cinematografia. „Bella Hadid întruchipează perfect femeia Chopard”, a spus ea. „Și este o bucurie să sărbătorim alături de ea la Cannes, unde visele și emoțiile prind viață.”
Kaia Gerber, una dintre cele mai cunoscute modele ale momentului și fiica supermodelului Cindy Crawford, este starul primei campanii Givenchy de când casa de modă a intrat sub direcția creativă a lui Sarah Burton.
Vedeta sud-africană întruchipează spiritul Pandora printr-o selecție de bijuterii personale.
Rebecca Dumitrescu, fiica Anamariei Prodan, locuiește în SUA și recent s-a întors în țară pentru a expune primul său vernisaj.
De ce să te chinui să pui mâna pe un iaht pentru a explora Coasta Amalfi din Italia, când Uber acoperă acum atât marea, cât și cerul?
Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
În recentele prezentări de modă pariziene de haute couture și prêt-à-porter, Maria Antoaneta a apărut într-o multitudine de corsete, șolduri strâmbe, mâneci voluminoase, corsete tip dublet și rochii fluide cu volane, în spiritul Micului Trianon.
Casa de modă reutilizează firele de ieri pentru a țese moda de mâine.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Demna, directorul de creație al casei Balenciaga din 2015, și-a dezvăluit ultima colecție înainte de plecarea sa.
Christina Ich este una dintre cele mai cunoscute și urmărite influencerițe din România. Bruneta a simțit nevoia de o pauză de la social media.
Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Un influencer spaniol lansează cel mai scump hamburger din lume. O porție costă 9.450 de euro și te poți bucura de el numai dacă primești o invitație specială.
Apple pare că e hotărâtă să se concentreze pe dispozitive purtabile în următorii ani. Planurile companiei par să includă lansarea unei versiuni Apple Glass până la finalul anului 2026.