Un ochi, universul și marea. Un montaj mise en abyme din trei elemente a fost suficient pentru a înțelege că Bella Hadid împreună cu Orebella lucrează la un proiect deosebit de captivant. Vestea s-a răspândit în urmă cu câteva zile de îndată ce Bella Hadid a postat pe Instagram, în biografia ei, „fondatoarea Orebella”, urmat de un teaser.
Ce este Orebella?
Sloganul campaniei „Reveal your alchimy” ne ghidează în descoperirea noului brand Orebella de către Bella Hadid, un concentrat de lecturi senzoriale care conduc într-un mod unic către lumea frumuseții și a cosmeticelor. BKH Essential LLC este regiunea socială în care inițialele modelului sunt recunoscute și care oferă în principal o gamă de produse pentru îngrijirea pielii și a părului. Parfumul ca alchimie ghidează formulările de parfumuri personalizate, uleiuri pentru față și corp, șampoane și balsamuri parfumate și creme de styling. Dar asta nu este tot: abordarea holistică a noului brand de frumusețe Orebella include și o gamă de parfumuri de cameră, cum ar fi difuzoare, tămâie și lumânări.
Rutina de frumusețe se îmbogățește astfel cu un pas care depășește simpla îngrijire dedicată corpului pentru a implica și bunăstarea minții. Orebella va fi un brand de frumusețe care vizează o bunăstare totală și autentică.
Descoperit pe 9 februarie la Chicago, vizitând Ulta Beauty, un lanț american multibrand care este foarte popular în acest moment, sugerează un alt indiciu, și anume parteneriatul probabil de distribuție pentru produsele Orebella.
Înainte ca Bella Hadid să descopere că are boala Lyme, diagnosticată în 2012, era ca și cum ar fi trăit sub un con de lumină protector. Dar în momentul în care a decis să pună bunăstarea înaintea muncii și a succesului, energia și puterea ei s-au schimbat dramatic. Diversificarea carierei tale cu proiecte de producție, deci inspirate din experiența personală, este una dintre căile către succesul asigurat.
Orebella by Bella Hadid va fi lansat pe 2 mai 2024.
Casa de modă Christian Lacroix a fost cumpărată de compania spaniolă STL, extinzându-și astfel portofoliul în industria modei de lux.
Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.
Rolls-Royce a contabilizat investiții de peste 300 de milioane de lire sterline pentru Home of Rolls-Royce la Goodwood.
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.
Războiul ascuns dintre Mihaela Rădulescu și Teo Trandafir a ieșit la iveală cu jigniri și săgeți usturătoare între cele două vedete.
Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
The Macallan a lansat cea de-a patra iterație din celebra sa colecție Harmony, cu două noi whisky-uri scoțiene lansate în colaborare cu Cirque du Soleil.
O plimbare prin oraș nu este singura modalitate de a-ți etala Bugatti.
Andreea Bostănică a surprins internauții cu o nouă aroganță. Și-a împodobit pomul de Crăciun cu globuri de lux, numai unul singur costă 500 de lei.
Cristina Ich este una dintre cele mai populare vedete în mediul online, având în jur de 900.000 de urmăritori.
Dorian Popa a fost cucerit iremediabil de Statele Unite ale Americii și vrea să petreacă sărbătorile de iarnă într-un oraș care se pregătește cum se cuvine pentru el.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.