Dezvoltată prin prisma directorului de creație Giovanna Engelbert, campania apelează la Mert și Marcus, regii modei, pentru a surprinde ambasadoarea globală a brandului și cântăreața premiată cu Grammy.
Artista, care celebrează începutul sărbătorilor, este fotografiată intrând într-un club de noapte care reflectă universul Swarovski în toată strălucirea și farmecul său. Fiecare invitat ajunge accesorizat cu bijuterii Swarovski și piese couture, campania reunind cei mai strălucitori petrecăreți din lume.
Grande însăși apare purtând piese radiante din colecțiile „Millenia” și „Matrix Crash”, având și un look couture creat de Engelbert.
„Celebrarea la Party of Dreams, înconjurată de cei mai cool și mai efervescenți invitați accesorizați cu bijuterii Swarovski, a fost o experiență de neuitat. Îmi place cum campania surprinde spiritul festiv, iar stilul dinamic al videoclipului muzical al peliculei aduce totul laolaltă. Energia de pe platou a fost contagioasă – ne-am distrat foarte mult dansând, astfel încât nimeni nu a vrut să plece acasă! Este minunat să aducem puțină bucurie și strălucire în acest sezon de sărbători și sunt încântată să continui această călătorie cu Swarovski”, a spus artista într-un comunicat de presă.
Descoperiți campania Arianei Grande pentru Swarovski și accesați site-ul brandului pentru o perspectivă mai atentă asupra colecției de sărbători.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.