Noua versiune de iOS e deja disponibilă în versiunea pentru dezvoltatori, iar public beta-ul vine în iulie. Versiunea finală va sosi în septembrie, odată cu iPhone 14.
Înainte de lansarea oficială, cea din această toamnă, Apple a anunțat o serie de noi funcții interesante care vor desărvârși iOS 16.
Una dintre cele mai importante modificări din iOS 16 este ecranul de blocare care arată diferit și care oferă o gamă largă de opțiuni de personalizare. Vor exista șabloane care îți vor permite să alegi diferite fonturi și culori, pe lângă suportul pentru widget-uri. Toate acestea pot fi accesate fără a fi nevoit să îți deblochezi telefonul. În plus, există și o nouă funcție de imagine de fundal care te lasă să selectezi dintr-o gamă largă de categorii, inclusiv dinamice care se modifică în funcție de oră sau chiar de vreme.
O altă actualizare importantă: notificările reînnoite, care vor rula acum în partea de jos a ecranului. Între timp, noile funcții Live Activities sunt concepute pentru a te ajuta să ții evidența evenimentelor și întâlnirilor curente, dar și, spre exemplu, a scorurile meciurilor sau parcursul unei curse Uber/Bolt, etc.
Modul Focus al iOS 16 primește, de asemenea, un update care funcționează cu noul ecran de blocare, astfel încât să poți folosi widget-uri, precum liste de activități pentru a rămâne la curent cu sarcinile tale.
Partea foarte interesantă vine la Mesaje: iOS 16 îți va da posibilitatea să editezi texte chiar și după ce au fost trimise sau să dictezi un mesaj. Funcția Dictare, a iOS 16, nu va mai înlocui tastatura de pe ecran în timp ce vorbești, ceea ce, în mod evident, te va ajuta.
iPhone 13
iPhone 13 mini
iPhone 13 Pro
iPhone 13 Pro Max
iPhone 12
iPhone 12 mini
iPhone 12 Pro
iPhone 12 Pro Max
iPhone 11
iPhone 11 Pro
iPhone 11 Pro Max
iPhone Xs
iPhone Xs Max
iPhone XR
iPhone X
iPhone 8
iPhone 8 Plus
iPhone SE (2nd generation)
iPhone SE (3rd generation)
iPhone 7
iPhone 7 Plus
iPhone 6s
iPhone 6s Plus
iPhone SE (1st generation)
iPod touch (7th generation)
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.