Vânzările grupului italian Prada în China și-au revenit puternic după ce magazinele s-au redeschis. În 3 luni, acestea au crescut cu mult peste nivelurile de anul trecut, a declarat vineri directorul executiv Patrizio Bertelli, potrivit Reuters. Dorința clienților chinezi pentru bunuri de lux a rămas foarte puternică, în pofida consecințelor pandemiei coronavirusului, care a băgat economia globală în recesiune și a înghețat călătoriile internaționale.
Virusul a apărut pentru prima dată în China, la sfârșitul anului trecut, și apoi s-a răspândit în toată lumea, forțând comercianții cu amănuntul de ultimă generație să închidă temporar magazine și fabricile rămase fără angajați. Se estimează că vânzările din sectorul bunurilor de lux ar putea să scadă cu până la 35% în 2020, dar grupurile de lux pariază pe o revenire puternică în China continentală pentru a limita daunele.
Vânzările globale ale Prada din prima jumătate a anului, listate în Hong Kong, au scăzut cu 40% la cursuri de schimb constante, deși grupul a declarat atunci când și-a prezentat rezultatele că vânzările cu amănuntul în China continentală au crescut cu 60% în iunie și cu 66% în iulie.
Cumpărătorii chinezi au fost responsabili pentru 37% din achizițiile de bunuri de lux la nivel mondial în 2019, potrivit firmei de consultanță Bain, cea mai mare parte a cumpărăturilor făcute atunci când călătoresc în străinătate.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.