Sticlele de plastic sunt nocive pentru mediul inconjurator. Desi producatorii de apa imbuteliata incearca sa dea impresia ca sunt biodegradabile si inofensive, potrivit globalcitizen.org, doar unul din cinci recipiente folosite de acestia indeplinesc aceste conditii. De fapt, sticlele contin doar mai putin plastic.
Energia electrica de care e nevoie pentru a imbutelia apa este suficienta pentru a tine 190.000 de locuinte. De asemenea, este nevoie de trei ori mai multa apa pentru a produce o sticla de plastic decat pentru a umple una. Tot la capitolul productie, cantitatea de combustibil folosita pentru producerea sticlelor care sunt utilizate pe parcursul unui singur an este suficienta pentru a alimenta un milion de masini timp de 12 luni.
In ciuda publicitatii in care vedem izvoare, fluvii pitoresti, apa imbuteliata nu are o calitate superioara celei de la robinet. Ea este filtrata si tratata cu raze ultraviolete, iar apoi este pusa in vanzare la un pret de 100 de ori mai mare decat cel al apei de la robinet. Mai mult, testele au aratat ca aproximativ 22% dintre brandurile analizate aveau un continut mare de chimicale, la niveluri peste limitele de sanatate.
Plasticul folosit nu este nociv doar pentru mediul inconjurator, ci si pentru organismul nostru. Tipul de plastic fara BPA pe care brandurile le folosesc este mai putin toxic fata de alte tipuri, dar nu este complet lipsit de compusi chimici nocivi, care pot migra in apa daca sticlele sunt expuse la caldura.
Poti cumpara o sticla de apa reutilizabila pe care o poti umple cu apa la tine acasa. Sigur, indicat ar fi sa iti montezi un filtru la chiuveta, astfel calitatea apei va creste semnificativ. O alta varianta o reprezinta cana de sticla cu filtru biodegradabil, pe care o vei gasi in orice magazin.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.