Lockdown-ul ne-a oferit șansa să lăsăm sprâncenele să crească din nou, pentru a le da o nouă formă. O nouă aplicație de realitate augmentate a fost lansată de Anastasia Beverly Hills pentru a ne veni în ajutor.
Cum ar putea o aplicație să te ajute să te pensezi? Ei bine, gândiți-vă mai degrabă la un filtru de social media extrem de inteligent, care vă va arăta exact cum să vă modelați și să vă îngrijiți sprâncenele acasă.
Acum, pe iOS, Brow App combină tehnologia 3D personalizată, un algoritm patentat și metoda de modelare a sprâncenelor Golden Ratio de la Anastasia Beverly Hills, pentru a oferi o imagine asemănătoare unui filtru cu sprâncenele aprobate de Anastasia Soare. De asemenea, sunt luate în considerare preferințele, precum culoarea și forma sprâncenelor.
„Unul dintre profesorii de la școala mea de artă ne-a explicat că, dacă vrem să schimbăm expresia și să transmitem emoții, a fost suficient să umblăm la sprâncene”, a mărturisit Anastasia Soare într-un interviu acordat Vogue. „Și eu învățat în timpul studiilor mele să folosesc formula matematică a lui Leonardo da Vinci pentru a desena o față de proporții perfecte.”, a adăugat ea.
O metodă pe care a decis să o aplice sprâncenelor, creând Golden Ratio® (sau raportul de aur) pentru a determina, în 3 pași și câteva linii geometrice, forma sprâncenelor perfecte pentru o față. După ce a aplicat metoda pe faimoșii săi clienți, printre care Kim Kardashian, Jennifer Lopez, Heidi Klum sau chiar Madonna, și a lansat toată panoplia de produse necesare (inclusiv bestsellerul Brow Wiz), Anastasia Soare a vrut să-și lanseze și aplicație pentru a veni în sprijinul tuturor femeilor.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.