La 47 de ani ai săi Anamaria Prodan-Reghecampf se poate spune că a făcut de toate, fiind impresară, om de afacer și vedetă de televiziune. Iar mai nou, fiica regretatei Ionelei Prodan a fost și model pentru Cătălin Botezatu la Paris, la Paris Fashion Week iar evenimentul s-a ținut la Palatul de Behague. Evenimentul a fost organizat de Federația Română de Design și Accesorii, cu sprijinul Ministerului Afacerilor Externe și a fost un adevărat regal de modă și frumusețe, realizat în prezența a 300 de persoane, diplomați, oameni de afaceri și media. Vedetă care a fost modelul principal al colecției Fleur, purtând purtat o rochie destul de transparență.

Modelul respectiv este asemănător cu cel purtat de AnaMaria la o petrecere organizată de o revista cunoscută anul trecut unde impresara a atras toate privirile. Se știe că ea și Cătălin Botezatu au o prietenie de lungă durata și el nu a conceput prezentarea de modă fără prietenă lui. Un alt model a fost fiica AneiMaria, Rebecca, care a atras și ea toate privirile.

“Colecția mea e că un joc senzual într-o grădină superbă. Am avut un machiaj cu aplicații realizate manual de Mirela Vescan, coafurile sunt realizate de Laurent Tourette, iar căștile fabuloase din flori de artiștii români de la Povestea Florilor. Anul ăsta am avut două invitate speciale, Anamaria Prodan Reghecampf și fiica ei, Rebecca. Am avut și un moment special de balet”, a declarat Botezatu. Cei trei s-au simțit minunat la Paris și s-au relaxat la hotel. Anamaria a publicat în social media imagini cu ea la piscină în timp ce se relaxa citind ziarul.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.