Veniturile gigantului american Amazon au crescut în T2/2021 cu 27% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 113,1 miliarde de dolari. Prin comparaţie, vânzările companiei au explodat în T2/2020 cu 41% prin comparaţie cu anul precedent, potrivit CNBC.
În medie, analiştii intervievaţi de furnizorul britanic de date Refinitiv au estimat că veniturile vor atinge 115,2 miliarde de dolari. Totuşi, profitul net pe acţiune (EPS – earnings per share) din cadrul Amazon a trecut de 15 dolari, cu aproape trei dolari peste previziunile lansate de Refinitiv. Directorul financiar Brian Olsavsky a pus performanţa relativ dezamăgitoare pe seama perioadelor de carantină şi redeschiderii parţiale din primăvară. De exemplu, în mai 2020 Amazon a raportat o creştere a vânzărilor de aproximativ 40%.
Pentru al treilea trimestru de anul acesta, Amazon se aşteaptă să înregistreze vânzări de 106-112 miliarde de dolari, reprezentând o creştere de 10% până la 16% faţă de acelaşi interval de anul trecut. Creşterea se încadrează cu mult sub media estimărilor oferite de analişti – 119,2 miliarde de dolari.
De asemenea, Facebook şi Apple au declarat săptămâna trecută că veniturile trimestriale vor scădea – cel mai probabil – în perioada iulie-septembrie, având în vedere că oamenii vor petrece mai mult timp în casă şi, implicit, în spaţiul digital, notând în acest sens redeschiderea totală a economiei şi eliminarea tuturor restricţiilor de circulaţie din Statele Unite şi celelalte pieţe majore. Un rezultat notabil din T2 a fost obţinut de diviza de advertising şi alte servicii, care a crescut cu 87% de la an la an. Între timp, divizia de cloud, Amazon Web Servicies, a raportat o creştere de 37% din comparaţie cu 2020. Amazon a anunţat că profitul operaţional din T3 se va încadra între 2,5 miliarde şi 6 miliarde de dolari.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.