Propunerea, care urmează să fie votată în cadrul adunării acționarilor Moncler pe 16 aprilie, vine la șase luni după ce LVMH a achiziționat o participație de 10% în Double R, principalul acționar al brandului italian de îmbrăcăminte exterioară. Acordul a oferit LVMH dreptul de a numi doi membri în consiliul Double R și unul în consiliul Moncler, deschizând astfel calea pentru nominalizarea lui Alexandre.
Fiind fiul de 32 de ani al lui Bernard Arnault, CEO și președinte al LVMH, ascensiunea lui Alexandre în cadrul conglomeratului de lux este atent urmărită, pe măsură ce speculațiile privind succesiunea la LVMH continuă. Deși Bernard Arnault rămâne ferm la conducere, compania ia în considerare extinderea limitei de vârstă pentru CEO până la 85 de ani, iar copiii săi preiau treptat tot mai multe responsabilități în imperiul familial. Alexandre este în prezent director general adjunct al Moët Hennessy, divizia de vinuri și băuturi spirtoase a LVMH, care a înregistrat vânzări de 6 miliarde de dolari anul trecut. Anterior, el a ocupat funcții de conducere la Tiffany & Co. și Rimowa și deține locuri în consiliile LVMH și Birkenstock.
Numirea lui Alexandre Arnault în consiliul de administrație al Moncler subliniază strategia atent calculată a LVMH într-un moment în care industria luxului se confruntă cu dificultăți. La fel ca multe alte companii din acest sector, LVMH se confruntă cu o scădere a vânzărilor. Totuși, Moncler s-a dovedit a fi o excepție rară, sfidând provocările pieței cu o creștere anuală de 7%, ajungând la 3,1 miliarde de euro (3,3 miliarde de dolari) în 2024. Cererea puternică, în special în Asia, a contribuit la această creștere, făcând din Moncler o investiție atractivă pentru LVMH.
Remo Ruffini, CEO-ul Moncler și forța motrice din spatele succesului global al brandului, vede participația LVMH ca pe un factor de stabilitate, care îl va ajuta să-și implementeze viziunea pe termen lung. Investiția inițială a LVMH în Double R oferă grupului francez o participație indirectă de 2% în Moncler, cu opțiunea de a-și crește cota în Double R până la 22%, ceea ce ar ridica participația sa indirectă în Moncler la peste 4%. Această abordare calculată sugerează interesul pe termen lung al LVMH pentru succesul continuu al Moncler.
Alături de Alexandre, Moncler a propus numirea a doi alți lideri de top în consiliul său: Sue Y. Nabi, CEO al gigantului din industria cosmeticelor Coty, și François-Henry Bennahmias, fostul CEO al Audemars Piguet. Includerea acestor personalități din industrie reflectă angajamentul Moncler de a-și consolida guvernanța cu figuri experimentate din sectorul luxului.
Kaia Gerber, una dintre cele mai cunoscute modele ale momentului și fiica supermodelului Cindy Crawford, este starul primei campanii Givenchy de când casa de modă a intrat sub direcția creativă a lui Sarah Burton.
Vedeta sud-africană întruchipează spiritul Pandora printr-o selecție de bijuterii personale.
Rebecca Dumitrescu, fiica Anamariei Prodan, locuiește în SUA și recent s-a întors în țară pentru a expune primul său vernisaj.
De ce să te chinui să pui mâna pe un iaht pentru a explora Coasta Amalfi din Italia, când Uber acoperă acum atât marea, cât și cerul?
Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
În recentele prezentări de modă pariziene de haute couture și prêt-à-porter, Maria Antoaneta a apărut într-o multitudine de corsete, șolduri strâmbe, mâneci voluminoase, corsete tip dublet și rochii fluide cu volane, în spiritul Micului Trianon.
Casa de modă reutilizează firele de ieri pentru a țese moda de mâine.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Demna, directorul de creație al casei Balenciaga din 2015, și-a dezvăluit ultima colecție înainte de plecarea sa.
Christina Ich este una dintre cele mai cunoscute și urmărite influencerițe din România. Bruneta a simțit nevoia de o pauză de la social media.
Burberry urmează să concedieze până la 1.700 de locuri de muncă la nivel mondial, ca parte a unui efort mai amplu de reducere a costurilor, în contextul în care casa de modă britanică se confruntă cu un mediu dificil în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.
Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.
Hermès a anunțat planuri de a majora prețurile tuturor produselor vândute în Statele Unite, pentru a contracara greutatea noilor tarife impuse de președintele Donald Trump.
Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.
Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.
”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND