Alex Rodriguez își face debutul în industria frumuseții

Jennifer Lopez și Alex Rodriguez s-au despărțit, dar au încă un lucru în comun: vând produse de machiaj. Fostul iubit al cântăreței și-a anunțat noul proiect pe 21 mai, pe contul său de Instagram.

Alex Rodriguez a colaborat cu marca Hims la primul său proiect cu cosmetice. Jucătorul de baseball profesionist a anunțat vânzarea unui corector pentru bărbați, pe care, susține el, îl va folosi. 

Una dintre fotografiile postate de el pe rețelele de socializare îl arată aplicând foarte atent produsul pe față. „Lucrând cu echipa de la Hims & Hers, am vrut să creez un produs care să rezolve o problemă cu care mă confrunt în fiecare zi. Mi-am dat seama că, sărind de la întâlnire la întâlnire, aveam nevoie de ceva rapid și ușor în rutina mea pentru a acoperi orice imperfecțiune sau tăietură de la bărbierit”, a explicat el în descrierea imaginilor.

Pentru acest proiect, A-Rod și-a unit forțele cu Hims, o companie americană care oferă teleconsultări medicale, care vinde medicamente și produse de parafarmacie online. Rezultatul se numește Blur Stick. „Acesta este un anticearcăn practic special conceput pentru bărbați care poate fi folosit pentru imperfecțiunile pielii”, explică sportivul.

Masculinitatea pusă la încercare

Machiajul pentru bărbați este încă departe de practica obișnuită, chiar și atunci când vine vorba de doar câteva retușuri. Și reacțiile utilizatorilor de internet sunt resimțite. Unii par să o vadă ca pe un atac asupra masculinității, a lui Alex Rodriguez, dar și a genului masculin în general.

„Deci, acum bărbații vor purta o geantă de machiaj ca și prietena lor!”, „Hai Alex, fii bărbat !!!”, „Machiaj pentru bărbați? Ce urmează?”; „Bărbații nu trebuie să fie perfecți sau corectați în vreun fel ... este hilar”, sunt doar câteva dintre comentariile la postarea lui Alex Rodriguez. Alții, dimpotrivă, îi laudă proiectul.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Bella Hadid își lansează propriul brand de frumusețe, Orebella

Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted PEOPLE
Buze Espresso: cum să adopți tendința supremă de iarnă?

În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center

Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Lancôme colaborează cu Louvre pentru o colecție dedicată îngrijirii pielii

Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.

hourglass_full 7 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Carmen Brumă te ajută să scapi de celulită în 3 pași

Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH