Adidas a cumpărat marca americană Reebok în 2006 contra sumei de 3,1 miliarde euro, cu scopul de a face concurenţă grupului rival american Nike, dar de un an tatona vânzarea ei. După ce a scos la vânzare brand-ul american în luna februarie, Adidas a găsit în final un cumpărător (ABG), care a plătit suma de 2,1 miliarde euro. Tranzacţia ar urma să fie închisă în primul semestru al anului 2022, după aprobarea autorităţilor competente.
„Am apreciat întotdeauna Reebok şi suntem recunoscători contribuţiei mărcii şi a echipelor sale la afacerea noastră”, a declarat preşedintele Adidas, Kasper Rorsted, care a precizat că grupul german se va concentra acum pe consolidarea brandului cu trei dungi.
La ultimul bilanţ al lui Adidas, Reebok era valorizată la 803 milioane euro în bilanţul său contabil, ca urmare a mai multor devalorizări. la finele anului 2020. Cifra de afaceri a lui Reebok a fost de 1,75 miliarde euro, un venit minuscul faţă de cele 23,6 miliarde euro înregistrate de ansamblul grupului Adidas. Grupul german a precizat că vinderea mărcii Reebok nu va avea niciun impact asupra previziunilor sale financiare din 2021.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.