Nici blondă, nici brunetă, nici șatenă. Această tendință nouă de păr adoptată de multe femei face părul să iasă în evidență datorită unui joc de lumină discret și subtil.
Balayage a fost cea mai populară culoare de păr foarte mult timp. Incredibil, această tehnică discretă și luminoasă sublimează toate tunsorile. De ce ne place? Spre deosebire de o colorare clasică care transformă complet părul, balayage oferă un rezultat natural. Și asta e bine pentru că anul acesta, tendința este pentru culoarea noastră reală a părului.
O altă tehnică de colorare s-a remarcat de câteva săptămâni pe rețelele de socializare. Se numește „Mousy Hair”. Vopsirea șuviță cu șuviță face părul mai ușor în mod natural și îi oferă un efect luminos. Singura diferență? Cu „Mousy hair”, accentul se pune pe reflexii aproape imperceptibile cu ochiul liber. Nici blondă, nici șatenă, nici brunetă. Această colorare subtilă este o adevărată baie de soare pentru păr.
În spatele acestei noi tendințe se află hairstylistul și prietenul lui Kim Kardashian, Chris Appleton. Pe contul său de Instagram, coloristul și-a dezvăluit secretul pentru a obține un „Mousy hair” aproape perfect. „Am luat vopsit părul lui Kim într-o nuanță ușor mai deschisă pe lungimi, adăugând o bază mai întunecată la rădăcină. Acesta este secretul pentru păstrarea culorii proaspete și strălucitoare”, a scris el.
În 2021, naturalul este foarte la modă, așa că această tehnică de vopsire a părului este perfectă pentru seară și pentru a-i spori culoarea naturală.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.