Cum a devenit o coafură care însemna cândva o zi de relaxare acasă un fenomen fashion? Pentru că ar fi și cazul ca măcar în 2019 să ne concentrăm mai mult pe cum gândim decât pe câte ore stăm la coafor.
Cocul a apărut peste tot pe covorul roșu, a fost văzut la vedete începând cu Jennifer Lopez, Katy Perry și Rihanna. La premiile People’s Choice, Zendaya a purtat o versiune nestructurată, în timp ce Storm Reid, co-starul ei din serialul Euphoria, în vârstă de 16 ani, a purtat un coc în vârful capului.
Pentru ca un coc să fie și mai ușor de făcut (de parcă n-ar fi), există nenumărate tutoriale online despre cum să-l realizezi, inclusiv varianta cu părul nespălat pentru dimineți pe fugă. Pe catwalk, stilul acesta induce intrarea într-o atmosferă în care nu e nevoie să faci efort extraordinar să arăți bine. Anul trecut, 77 din cele 81 de modele Chanel de la o defilare au purtat un coc, despre care hairstylistul Sam McKnight care s-a ocupat de părul lor a spus că a fost direct „inspirat de modelele în sine – care atunci când se relaxează își prind părul la nimereală într-un topknot dezordonat legat cu elastic” . În septembrie, la Săptămâna modei londoneze, Victoria Beckham și-a luat inima-n dinți și a purtat un topknot dezordonat.
Ursula Ștefan - coaforul Zendaya și cea care a realizat o mulțime de cocuri care au defilat pe covorul roșu a descris look-ul drept „unul dintre acele lucruri care apar la Coachella. Un fel de machiaj fără machiaj. ”
Unii dintre cei mai mari susținători ai topknot-ului sunt cei care postează compulsiv pe Instagram, este perfect pentru a promova orice fel de produs. Topknot-urile sunt deosebit de populare în rândul adolescenților și femeilor cu vârste între 20 și 30 de ani.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.