Jetul cu baterie este capabil sa parcurga 300 de kilometri (186 mile) in 60 de minute cu o singura incarcare si va conecta orasele printr-o retea de placi de aterizare. Navigatorii vor putea rezerva calatoriile de pe cea mai apropiata placa de aterizare printr-o aplicatie pe smartphone.
Lilium nu a dezvaluit cat va costa serviciul sau, dar sustine ca va fi “comparabil ca pret” cu taxiurile obisnuite. Remo Gerber, directorul comercial al companiei, a declarat pentru CNN Business ca se adreseaza oamenilor obisnuiti si nu doar calatorilor de afaceri. “Astazi facem un alt pas urias pentru a face mobilitatea aeriana urbana o realitate”, a declarat co-fondatorul. Si CEO Lilium, Daniel Wiegand a spus intr-o declarative “Visam la o lume in care oricine poate zbura oriunde doreste, oricand doreste”.
In realizarea acestui vis, compania germana se va confrunta cu unele dintre cele mai mari nume ale afacerii, inclusiv cea mai buna firma din lume. Uber face parteneriat cu NASA cu scopul de a lansa o retea de taxi zburatoare pana in 2023.
Alte nume mari care lucreaza la masini zburatoare include Boeing (BA) si Rolls Royce (RYCEP).
Lilium fondata in 2015, sustine ca aeronava sa este capabila sa efectueze “calatorii mult mai lungi decat majoritatea concurentilor”.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.