Într-o eră în care tendințele de coafură se nasc pe rețelele de socializare și sunt răspândite în lumea digitală cu viteza fulgerului, noile look-uri de păr care vor domina 2022 încep deja să apară. Dacă e să credem postările de pe Instagram ale hairstiliștilor care se ocupă de celebrități și analizele motoarelor de căutare online, anul va fi cu siguranță marcat de îndrăzneală pe partea de păr.
S-a terminat cu tunsorile „tradiționale” și clasice. Pentru 2022, membrii Generației Z au opțiuni îndrăznețe, confirmă raportul de tendințe de la Pinterest. Pe rețeaua de socializare, căutările de coafuri spectaculoase, unice, explodează. În fruntea listei se află „coupe octopus”, imitând forma unei caracatițe și care și-a dublat numărul solicitărilor în ultimele luni pe platformă.
Tunsoare coupe octopus
În aceeași ordine de idei, tunsoarea mullet își confirmă revenirea încă un an, trezind în ultimele luni un interes de + 190% pe Pinterest, în special datorită vedetelor care au reînviat în mare măsură acest stil iconic al anilor 1970 (de la Rihanna la Miley Cyrus), prin Zendaya, Lady Gaga, Maisie Williams sau Tina Kunakey.
Tunsoare mullet
O altă renaștere a acestui deceniu, tunsoarea lup le-a cucerit deja pe Billie Eilish și Jung Ho-Yeon, actrița coreeană din seria Squid Game. Pe TikTok, hahstag-ul #wolfcut a acumulat peste 900 de milioane de vizualizări până în prezent.
Și părul scurt este la modă. „Mixie“ un amestec între mullet și pixie. Foarte scurtă în față și mai lungă în spate, tunsoarea înmulțește straturile suprapuse în vârful capului și gradațiile de lungimi, fără a depăși partea de jos a gâtului. Vedete precum actrița spaniolă Úrsula Corberó din serialul La Casa de Papel și cântăreața americană Demi Lovato au adoptat deja tendința.
Tunsoarea Mixie
O tunsoare și mai radicală în 2022: raderea capului este o practică care pare să trezească din ce în ce mai mult interes. Căutările pentru „vopsea pentru cap ras” au crescut de 12 ori în ultimele luni pe Pinterest.
Fără a uita inconfundabilul „bob” de care este nevoie încă un an printre tendințe. Dovada: căutările pentru „tunsori bob” au crescut cu + 185% în ultimele luni pe rețeaua de socializare. Anul acesta, vine într-o versiune „sliced bob ”, o opțiune ascuțită care este ușor degradată, astfel încât șuvițele din față să fie mai lungi și să urmeze linia maxilarului. Pentru a-și amplifica latura asimetrică, această tunsoare scurtă se poartă cu o cărare pe lateral, la fel ca la Selena Gomez, Kourtney Kardashian sau Katy Perry.
În cele din urmă, dacă bretonul cortină domnea incontestabil anul trecut, în 2022 bretonul „gât de sticlă” va fi foarte popular și este deja purtat de actrițele Dakota Johnson și Margot Robbie. După cum sugerează și numele, acest breton se inspiră din gâtul unei sticle: rar și scurt la mijloc, curbat în jurul ochilor, apoi se alungește urmând linia pomeților.
breton „gât de sticlă”
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.