Evenimentele din anul 2020 au schimbat radical relația noastră cu farfuria. Suntem mai preocupați de sănătate, mai motivați de căutarea micilor plăceri. De când lucrăm de acasă, am învățat să ne facem singuri mâncarea, pâinea de calitate și iaurtul natural sunt în capul listei alimentelor cel mai consumate.
Regulile unei alimentații echilibrate sunt orientate spre varietate, nutrienți și sezonier, crud sau insuficient pentru a păstra vitamine, oligoelemente si antioxidanți. Evident, cu respect pentru Om și Natură. O idee bine integrată de consumatori, pentru care mâncatul local nu a fost niciodată mai important.
Oferind nutrienții implicați în mecanismele bunei funcționări a sistemului nostru imunitar, alimentele joacă un rol decisiv în starea noastră de sănătate. Véronique Liesse , dietetician, nutriționist și micronutriționist, explică în „Large Book Special Immunity”: „ O dietă dezechilibrată activează imunitatea înnăscută și slăbește imunitatea dobândită, ceea ce poate duce la o stare inflamatorie cronică și o deteriorare a apărării noastre”.
5 factori, toți interconectați, sunt susceptibili de a afecta imunitatea: inflamația, stresul oxidativ, hiperinsulinismul, disbioza și intoxicația.
După cum am văzut în cazul COVID 19, s-a vorbit mult despre această celebră furtună de citokine (citokinele fiind mesageri inflamatori). De aici și importanța ținerii sub control a acestor 5 mecanisme majore. Acest lucru necesită o dietă bazată pe:
-antiinflamator (alimente bogate în omega-3 și fitonutrienți, condimente).
-antioxidant (legume, fructe, cereale, leguminoase, nuci, seminte).
-antihiperglicemic (aliment cu glicemie scăzută, bogat în fibre, ferm și plin, cu gust de acizi și bogat în omega 3 de origine animală).
-anti-disbioză (alimente bogate în probiotice precum iaurt, legume lacto-fermentate, brânzeturi din lapte crud) și prebiotice (legume, fructe, tuberculi, semințe).
-antitoxic (alimente organice, proaspete, bine conservate și gătite la temperatură scăzută).
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.