Peter Philips, directorul de creație și imagine al casei Dior, dezvăluie secretele acestui machiaj captivant.
„Bella are o piele grozavă. Când o machiez, vreau doar să-i sculptez și să-i luminez fața, fără să exagerez”, spune Peter Philips.„Particularitatea: totul este o chestiune de lumină, mai degrabă decât de umbră. Rezultatul este în mod deliberat subtil. Prin urmare, este esențial să alegeți nuanțele produselor care vor fi aplicate pe pomeți. Acestea trebuie asortate cu fondul de ten, adică în aceleași nuanțe, aceleași tonuri. De exemplu, dacă fondul de ten este în tonuri roz, alegeți câteva nuanțe mai întunecate. Nu amestecăm tonuri calde și tonuri reci.”, a adăugat make-up artistul belgian.
Pasul 1: Încep prin a dilua câteva picături de ser Glow Booster în crema hidratantă. Apoi aplic acest cocktail cu efect radiant pe toată fața.
Pasul 2: aplic apoi fondul de ten Forever Undercover (Diorskin). Cu el, nu este nevoie de retușuri, efectul perfect al pielii durează toată ziua.
Pasul 3: Urmează pomeții. Folosesc un bețișor de conturare și o nuanță mai închisă a fondului de ten Diorskin Forever Undercover, pentru a crea o umbră în golul de sub pomeți. Apoi amestec.
Pasul 4: Folosesc apoi iluminatorul Pink Pearly de la Dior Makeup, pe care îl aplic cu vârful degetelor pe pomeții rotunjiți, pentru luminozitate maximă și contrast.
Pasul 5: La final, aplic pudra Diorskin Nude Luminizer 001 Nude Glow pe partea superioară a pomeților.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.